14 ماه بعد از جام‌جهانی، جام ملت‌های آسیا در قطر شروع شد
97897
عروسی در کوچه همسایه!
23 دی 1402 13:34
با وجود برخی التهابات منطقه‌ای، دیشب افتتاحیه هجدهمین دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا در دوحه قطر برگزار شد و در نخستین گام، میزبان برابر لبنان به میدان رفت. طبیعی است که مسابقات دست‌کم به لحاظ فرمی از سر و شکل مقبول و استانداردی برخوردار باشد، چرا که تنها 14 ماه پیش بازی‌های جام‌جهانی در قطر برگزار شد؛ تورنمنتی که جانی اینفانتینو آن را از نظر میزبانی بهترین جام‌جهانی تاریخ توصیف کرد.

روزنامه گل

مهرداد شیری - با وجود برخی التهابات منطقه‌ای، دیشب افتتاحیه هجدهمین دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا در دوحه قطر برگزار شد و در نخستین گام، میزبان برابر لبنان به میدان رفت. طبیعی است که مسابقات دست‌کم به لحاظ فرمی از سر و شکل مقبول و استانداردی برخوردار باشد، چرا که تنها 14 ماه پیش بازی‌های جام‌جهانی در قطر برگزار شد؛ تورنمنتی که جانی اینفانتینو آن را از نظر میزبانی بهترین جام‌جهانی تاریخ توصیف کرد. صد البته ممکن است در اظهارات رییس «پول دوست» فیفا قدری غلو و اغراق هم به کار رفته باشد، اما به هر حال همه دنیا دیدند نخستین جام‌جهانی خاور میانه بدون هیچ عیب و ایرادی برگزار شد و حتی لیونل مسی را هم در رودربایستی لحظه بالا بردن جام، به آن پوشش عربی آراستند.

حالا جام ملت‌های آسیا در قطر استارت خورده و اگر واقعا اتفاق خارج از برنامه و عجیبی رخ ندهد، این تورنمنت هم با شکوه تمام برگزار خواهد شد؛ با بالاترین کیفیت در مورد زمین چمن و دوربین‌های تلویزیونی و البته در حضور کمک‌داور ویدیویی. قطر در این سال‌ها میزبانی مسابقات مهم دیگری را هم بر عهده داشته و حالا عربستان نیز در حال نزدیک شدن به استانداردهای این کشور است. احتمالا شما هم به همان چیزی فکر می‌کنید که ذهن نگارنده این سطور را مشغول کرده است؛ پس «ما» چی؟!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها