پرسپولیس با برانکو و استقلال با لیست نکونام
97896
بی خیال سقف!
23 دی 1402 09:13
این روزها که پرسپولیس با تصفیه بدهی مالیاتی برانکو شانس خودشان را برای بازگزداندن این مربی موفق و محبوب کروات از تیم ملی عمان امتحان می کنند، بار دیگر موضوع سقف قرارداد و رعایت آن  بحث بر انگیز شده است. برهی رسانه ها مدعی شده اند که ارزش قرارداد برانکو حدود 100 میلیارد تومان خواهد بود که حتی اگر این مبلغ برای یک فصل کامل هم باشد و نیمی از آن به فصل آینده مربوط شود بازهم بعید به نظر می رسد که قرمز ها بتوانند سقف را رعایت کنند. حتی اگر یحییکاملا  از دستمزد خودش برای نیم فصل دوم گذشته باشد بازهم بعید است که پرسپولیسی ها بتوانند سقف قرارداد را رعایت کنند، مگر اینکه راهکار های دیگری برای آن پیدا شود!

روزنامه گل

این روزها که پرسپولیس با تصفیه بدهی مالیاتی برانکو شانس خودشان را برای بازگزداندن این مربی موفق و محبوب کروات از تیم ملی عمان امتحان می کنند، بار دیگر موضوع سقف قرارداد و رعایت آن بحث بر انگیز شده است. برهی رسانه ها مدعی شده اند که ارزش قرارداد برانکو حدود 100 میلیارد تومان خواهد بود که حتی اگر این مبلغ برای یک فصل کامل هم باشد و نیمی از آن به فصل آینده مربوط شود بازهم بعید به نظر می رسد که قرمز ها بتوانند سقف را رعایت کنند. حتی اگر یحییکاملا از دستمزد خودش برای نیم فصل دوم گذشته باشد بازهم بعید است که پرسپولیسی ها بتوانند سقف قرارداد را رعایت کنند، مگر اینکه راهکار های دیگری برای آن پیدا شود!

از سوی دیگر چه پرسپولیس و چه استقلال برای تقویت خودشان و جذب بازبکنان جدید به ویژه از نوع خارجی هم روی کاغذ بعید است که بتوانند همان سقف قرارداد را حفظ کنند و احتمالا ناجار خواهند بود تا برای حل این موضوع تدبیر کرده و چاره اندیشی کنند. بعد از بازگشت امتیاز های کسر شده تمام باشگاه ها به ویژه استقلال و پرسپولیس اعلام کردند که دیگر قانون سقف را رعایت نمی کنند و به آن توجه هستند.

لیستی که جواد نکونام به باشگاه داده است هم حتی اگر دوسوم نفرات نورد نظر محقق شود بازهم بعید است سقف بودجه آبی ها را سوراخ نکند و سالم نگه دارد! این طور که از شواهد پیدا است استقلال و پرسپولیس نمی خواهند اینبار سقف بودجه را رعایت کنند تا فوق اش جریمه را پرداخت کنند. البته شاید از جای دیگر ترمز مدیران استقلال و پرسپولیس کشیده شود تا بعدا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بین اجرای قانون و مصلحت اندیشی ها دجار مشکل نشوند و به چالش نخورند. شاید هم استقلال و پرسپولیس از چیزی خبر دارند که فعلا ما از آن بی اطلاع هستینم، چیزی مثل هوا شدن کامل قانون سقف قرارداد؟ هرچند نامه اخیر به باشگاه برای کاهش سقف بودجه اش نشان میدهد دست کم فعلا لز این هبرها نیست. در مجموع اهدافی که سرخابی ها در نقل و انتقالات زمستانی دنبال می کنند اگر محقق شود دور از انتظار است که سقف بودجه قانونی آنها را سوراخ نکند!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها