جواد بدون خرید ستاره کارستان کرد
97895
کارگرجم: نکونام باید سالهای سال در استقلال بماند
23 دی 1402 09:12
اکبرکارگرجم پیشکسوت استقلال از عملکرد این تیم در نیم فصل اول رضایت دارد و می گوید این تیم باید در نقل و انتقالات تقویت شود.

روزنامه گل

اکبرکارگرجم پیشکسوت استقلال از عملکرد این تیم در نیم فصل اول رضایت دارد و می گوید این تیم باید در نقل و انتقالات تقویت شود.

درباره عملکرد استقلال در نیم فصل صحبت کنید؟

استقلال با توجه به تمام اتفاقاتی که در نیم فصل برایش افتاد توانست نتایج خوبی را کسب کرده و صدرنشین شود. هیچ کس فکر نمی کرد استقلال بتواند چنین نتایجی را بدست بیاورد.

از عملکرد نکونام به عنوان مربی رصایت دارید؟

نکونام در اولین سال مربیگری در استقلال توانست بهترین نتایج را با کمترین امکانات و یارگیری کسی کند و به نظرم این مربی باید سالهای سال در این تیم مربیگری کند.

این روزها فصل نقل و انتقالات نیم فصل است آیا استقلال به بازیکن نیاز دارد؟

قطعا استقلال باید بازیکن جدید جذب کند زیرا همه تیم‌ها در نیم فصل به دنبال رفع نقاط ضعف خودشان هستند و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست البته به نطر من این تیم خیلی نیاز به بازیکنان زیاد ندارد و با جذب دو سه بازیکن در نقاط مختلف نیازهایش برطرف می شود.

یحیی گل محمدی هم از پرسپولیس رفت؟

به احتمال زیاد ایشان شرایط را برای ادامه همکاری مناسب ندیده که استعفا داده است. به نظرم استقلال نباید تمرکزش را برای مسائل دیگر بگذارد و باید به دنبال برطرف کردن نقاط ضعفش باشد.

تیم ملی هم باید در اولین گام در جام ملتهای آسیا به مصاف فلسطین برود؟

تیم‌ملی ایران کار سختی برای قهرمانی در اسیا در پیش دارد اما باید از همان ابتدا گام اول را محکم بردارد تا بتواند به موفقیت برسد.ایران در مرحله گروهی کار سختی در پیش ندارد و باید تمرکز و آنالیز خودش را برای مراحل حذفی بگذراد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها