قرار بود با قطری‌ها ورزشگاه اختصاصی استقلال را بسازم، اما عمر مدیریتم کفاف نداد 
97867
فتح‌الله‌زاده: لیست نکونام خیلی سنگین است، یکی دونفرشان را هم بگیرند خوب است!
22 دی 1402 10:01
علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می گوید توقع قهرمانی از تیم ملی در جام ملت های قطر چندان منطقی و فوتبالی نیست.

روزنامه گل

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می گوید توقع قهرمانی از تیم ملی در جام ملت های قطر چندان منطقی و فوتبالی نیست:"خواسته و آرزوی همه ما موفقیت و قهرمانی تیم ملی است، اما ما باید امکانات و تدارک تیم ملی قبل از این تورنمنت را با دوره های قبل مقایسه کنیم و ببینیم در آن زمان ها چطور بود و در این دوره جطور است. به نظرم اینکه از قلعه نویی انتظار داشته باشیم حتما باید تیم ملی را در قطر قهرمان کند خواسته و انتظار معقولی نیست. واقعیت این است که کار تیم ملی برای قهرمانی سخت است. البته همه ما به عنوان یک ایرانی دوست داریم و آرزو می کنیم که با تمام کمبود ها و مشکلاتی که وجود داشت در قطر قهرمان شویم."

حاجی درباره ساخت ورزشگاه اختصاصی برای استقلال هم ضمن استقبال از این موضوع می گوید:"دست آقای خطیر درد نکند و اتفاق خیلی خوبی افتاده است. به هرحال آرزوی هرباشگاهی است که برای خودش یک ورزشگاه اختصاصی داشته باشد. من هم سلیه این کار را انجام دادم و یک کمپ تمرینی برای استقلال ساختم. البته شنیدم که آقای خطیر گفته کمپ مرحوم ناصر خان حجازی ناقص است که این حرف درست نیست. البته قرار بود که برای استقلال یک ورزشگاه اختصاصی هم بسازم و حتی با همین قطری ها که باشگاه تفاهم نامه امضا کرد جلسه ای را برگزار کردیم و حتی مجوز شهرداری راهم گرفتیم، اما عمر مدیریتی من و وزیر وقت ورزش کفاف نداد که این پروژه را به سرانجام بر سانیم. امیدوارم آقای خطیر زودتر یک زمین مناسب پیدا کند و بتواند ساخت این ورزشگاه را شروع کند تا ما و همه هواداران خوشحال شویم."

فتح اله زاده درباره لیست خرید نکونام و اسامی بزرگ مطرح شده هم می گوید:"واقعیت این است که لیست خیلی سنگینی است و خیلی از نفرات مطرح شده ملی پوش و لژیونر هستند. آقای خطیر برای تهیه این لیست باید خیلی تلاش کند. البته اگر از بین نفرات حتی یکی دونفر هم جذب شود خودش خیلی به تقویت تیم کمک خواهد کرد. من در زمان مدیریتم تمام تلاشم را می کردم تا نفرات مورد نظر سرمربی را بخرم حتی اگر خیلی سخت بود. فکر می کنم در دوران مدیریتم تا 90 درصد از لیست نفرات مورد نظر سرمربیان استقلال را خریدم که خود جواد نکونام یو محمد نوازی و مهدی هاشمی نسب که امروز در کادرفنی هستند از جمله آنها بود..در مجموع امیدوارم استقلال در نقل و انتقالات زمستاتی موفق باشد."


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها