با جذب چند بازیکن می‌توان بازهم بخت نخست قهرمانی شد
97837
کرمانی مقدم: باشگاه تلاشی برای نگه‌داشتن گل‌محمدی نکرد
20 دی 1402 10:28
آرش جعفری- هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد از دست دادن یحیی بزرگ‌ترین اشتباه باشگاه بود و از این موضوع ضرر خواهند کرد.

روزنامه گل

آرش جعفری- هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد از دست دادن یحیی بزرگ‌ترین اشتباه باشگاه بود و از این موضوع ضرر خواهند کرد. مرتضی کرمانی مقدم هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس در خصوص رفتن یحیی که روز گذشته قطعی شد گفت: حیف شد. به نظر من رفتن یحیی خیلی اشتباه است. باشگاه باید هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام می‌داد تا یحیی بماند اما متأسفانه همان‌طور که در طول نیم‌فصل اول خواسته‌های او را اجرا نکردند الان هم برای ماندن او تلاش نکردند. البته این موضوع از سال‌های گذشته وجود داشت و یحیی در این سال‌ها مبارزه کرد و موفق شد با تمام سختی‌ها تمیش را قهرمان کند و چندین جام را به دست بیاورد.

هافبک ملی‌پوش سابق پرسپولیس در ادامه در مورد بازگشت برانکو به پرسپولیس و اینکه یکی از اعضای هیات مدیره با او در امارات صحبت کرده است گفت: برانکو مربی خوبی است و در پرسپولیس هم نتایج خوبی گرفته ولی در این برهه من عقیده دارم او نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند. البته نه‌تنها برانکو بلکه هیچ مربی نمی‌تواند الان به پرسپولیس کمک کند. چون تا برانکو و یا هر مربی دیگری به پرسپولیس بیایند برای نتیجه گرفتن به زمان احتیاج دارند. از سوی دیگر باید با جذب بازیکن جدید نقاط ضعف تیم پوشش داده شود و این موضوع هم‌زمان بر است و مربی جدید باید تیم را ببیند و بر اساس نظرات خودش بازیکن بگیرد. همه این‌ها زمان‌بر است و باعث می‌شود که برای قهرمانی کار خیلی سخت‌تری داشته باشیم. برای همین اعتقاد دارم بازهم به دنبال یحیی بروند و او را به تیم برگردانند چون او تیمش را به‌خوبی می‌شناسد و با جذب چند بازیکن خوب می‌تواند بازهم بخت نخست قهرمانی باشد.

کرمانی مقدم در ادامه به بحث مالی این جابه‌جایی اشاره می‌کند و می‌گوید : آوردن برانکو و یا هر مربی دیگری هزینه اضافی بر روی دست باشگاه می‌گذارد. برای همین من عقیده دارم به‌جای اینکه این پول صرف جذب سرمربی جدید شود این پول را برای خرید چند بازیکن جدید هزینه کنند و یحیی را هم نگه‌دارند.

کرمانی در ادامه در مورد اینکه گفته می‌شود درویش برود احتمال دارد یحیی برگردد، گفت: ببیند من عقیده دارم که درهرحال باید صلاح تیم در نظر گرفته شود. من 30 سال است که آقای درویش را می‌شناسم. او یک پرسپولیسی اصیل است. اما اینکه شما فقط یک پرسپولیس اصیل باشید کافی نیست بلکه باید کاری انجام دهید که به نفع پرسپولیس باشد. بنابراین اگر شنیده‌ها درست باشد که درویش برود یحیی بر می‌گردد همین امروز باید درویش از پرسپولیس برود تا یحیی برگردد چون این به نفع پرسپولیس است.

کرمانی مقدم در ادامه در مورد اینکه برانکو می‌تواند این تیم را قهرمان کند یا نه گفت: گفتم با این شرایط قهرمانی خیلی سخت است. نه‌تنها برانکو بلکه هر مربی باید کار سختی دارد. برانکو در درازمدت می‌تواند مانند سال‌های پیش بازهم قهرمان شود اما امسال به‌احتمال‌قوی قهرمانی از دست می‌رود چون زمان کافی برای درست شدن تیم ندارد. در خوش‌بینانه‌ترین حالت برانکو اواسط بهمن ماه به ایران خواهد آمد و تیم زمان زیادی را برای آماده‌سازی از دست خواهد داد.

کرمانی مقدم در خصوص اینکه شنیده می‌شود که اگر برانکو نیاید احتمال حضور اسکوچیچ و هاشمیان هم وجود دارد گفت: اگر یحیی نشد برانکو از اسکوچیچ خیلی بهتر است. اما اگر برانکو هم نشد اسکوچیچ با وحید هاشمیان گزینه خوبی هستند و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

کرمانی مقدم در ادامه در مورد تیم ملی و اینکه این تیم می‌تواند در جام ملت‌های قطر نتیجه بگیرد یا نه گفت: تیم ملی نفرات خوبی دارد ولی کار در قطر با توجه به حریفانی که حضور دارند خیلی سخت است. ژاپن، کره جنوبی ، عربستان، استرالیا و حتی خود قطر تیم‌هایی هستند که برای قهرمانی به مسابقات آمده‌اند و تیم‌های خیلی خوبی دارند. من عقیده دارم اگر تیم ملی در این مسابقات نتواند نتیجه بگیرد اوضاع فوتبال ما از این بدتر می‌شود و افت شدیدی را شاهد خواهیم بود. من عقیده دارم اگر این تیم به جمع 4 تیم هم برسد کار بزرگی کرده است.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #یحیی گل محمدی #رضا درویش #برانکو ایوانکوویچ
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها