97800
ضرب‌‌ الاجل 48 ساعته به مدیرعامل پرسپولیس جواب داد
19 دی 1402 16:03
ضرب الاجل 48 ساعته هیأت مدیره پرسپولیس به مدیرعامل این باشگاه برای تعیین تکلیف گل محمدی در نهایت جواب داد.

روزنامه گل

بعد از حدود 9 روز کش و قوس در نهایت قرارداد یحیی گل‌محمدی با باشگاه پرسپولیس به صورت توافقی فسخ شد تا این مربی بعد از 49 ماه کار در این باشگاه در نهایت از پرسپولیس جدا شود.

شب گذشته بالاخره نماینده گل‌محمدی با امضا توافق برای فسخ به دوران مربی‌گری یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس پایان داد تا سرخ‌پوشان در نیم‌فصل دوم با تفکر تازه‌ای وارد مسابقات شوند.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس روز شنبه تشکیل جلسه داده بود و ضرب‌ الاجلی 48 ساعته در نظر گرفت تا تکلیف یحیی گل‌محمدی مشخص شود. به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مأموریت داده شد تا طی 48 ساعت تکلیف یحیی گل‌محمدی مشخص شود و شب گذشته در نهایت این اتفاق رخ داد.

از طرف دیگر و پس از مذاکره محمد دلبری با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان حالا به نظر می‌رسد که روند مذاکرات شکل دیگری به خود خواهد گرفت چرا که با اعلام درویش، این مربی کروات تا فردا باید به پرسپولیسی‌ها جواب بدهد. البته به گفته مدیرعامل پرسپولیس، این باشگاه فقط یک گزینه ندارد تا در صورتی که برانکو به هر دلیلی پرسپولیسی نشد، مدیران این باشگاه جایگزین برای انتخاب سرمربی داشته باشند. هر چه که است به نظر می‌رسد تا شروع دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس وضعیت نیمکت این تیم هم مشخص خواهد شد.

#رضا درویش #یحیی گل محمدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها