یک کلین‌شیت در شش بازی اخیر
97791
نگران‌کننده از بیرانوند
19 دی 1402 09:45
هیچ شکی وجود ندارد که علیرضا بیرانوند یکی از مهم‌ترین وزنه‌های تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌آید. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در چندین تورنمنت بزرگ حاضر بوده و با انبوهی از تجارب، حتما می‌تواند در قطر به‌کار امیر قلعه‌نویی بیاید، البته مشروط به اینکه بیرو در بهترین فرم خودش باشد.

روزنامه گل

حسین دشتی داغیانی - هیچ شکی وجود ندارد که علیرضا بیرانوند یکی از مهم‌ترین وزنه‌های تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌آید. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در چندین تورنمنت بزرگ حاضر بوده و با انبوهی از تجارب، حتما می‌تواند در قطر به‌کار امیر قلعه‌نویی بیاید، البته مشروط به اینکه بیرو در بهترین فرم خودش باشد. آیا نسخه فعلی علیرضا کاملا ایده‌آل است؟ شاید آمار همه‌‌چیز را نشان ندهد اما به هر حال بیرانوند در 6مسابقه اخیر فقط یک‌بار موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه‌دارد. او در آخرین دقایق دربی تهران از روی نقطه پنالتی تسلیم کوین یامگا شد، بعد 2گل عجیب و بحث‌برانگیز از استقلال خوزستان دریافت کرد، سپس بار دیگر مقهور ضربه پنالتی حسین گودرزی از شمس‌آذر شد. در نهایت بیرانوند مقابل نساجی مازندران کلین‌شیت کرد اما در دیدار با مس رفسنجان باز هم از روی نقطه پنالتی مقابل پریرا شکست خورد.

بیرو با این شرایط به اردوی تیم ملی پیوست اما آنجا هم در مسابقه دوستانه با بورکینافاسو گل خورد. نگران‌کننده‌تر اینکه بیرانوند در بازی ملی قبلی مقابل ازبکستان هم طی یک‌نیمه 2گل دریافت کرده بود و اگر قرار باشد روی عملکرد او در لیگ هم متمرکز شویم، با 7کلین‌شیت در 15مسابقه، پشت سر حسین پورحمیدی و حسین حسینی قرار گرفته که 10و 8کلین‌شیت دارند. قطعا هیچ‌کدام از اینها به منزله افت اساسی بیرانوند نیست، چرا که شرایط او تا حد زیادی هم می‌تواند متاثر از وضعیت کلی پرسپولیس بوده باشد، اما آنچه مسلم است اینکه تیم ملی برای محقق کردن رؤیای حضور در فینال جام ملت‌ها به بهترین بیرانوند ممکن نیاز دارد؛ سطحی که امیدواریم علیرضا در روزهای آینده به آن برگردد.

#پیج رسمی روزنامه گل #علیرضا بیرانوند
تازه ترین خبرها