پاسخ منفی محبی مثل دیگر لژیونرهای لیست نکونام به آبی‌ها:
97787
ممنون؛ اما فعلا به لیگ ایران برنمی‌گردم! / روزی که به کشور برگردم، استقلال گزینه اولم است
19 دی 1402 09:33
جواد نکونام در پایان نیم فصل با اشاره به جذب چند لژیونر توسط باشگاه ای سپاهان، تراکتور و البته پرسپولیس، اعلام کرد برای نقل و انتقلات زمستانی نام چند لژیونر را به باشگاه داده است تا برای خرید آنها اقدام کند. :«بازیکنانم نیم‌فصل اول خیلی اذیت شدند و این به خاطر فشار زیاد بود.

روزنامه گل

جواد نکونام در پایان نیم فصل با اشاره به جذب چند لژیونر توسط باشگاه ای سپاهان، تراکتور و البته پرسپولیس، اعلام کرد برای نقل و انتقلات زمستانی نام چند لژیونر را به باشگاه داده است تا برای خرید آنها اقدام کند. :«بازیکنانم نیم‌فصل اول خیلی اذیت شدند و این به خاطر فشار زیاد بود. خیلی از بازیکنان می‌گفتند فرق ما با رقبا چیست؟ وقتی آنها هزینه کرده و می‌کنند پس چرا استقلال نمی‌تواند؟ من هم پاسخی نداشتم. لیست تیم‌ها را نگاه کنید. واهمه‌ای برای جذب لژیونرها ندارند. ببینید تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور چند لژیونر جذب کردند! استقلال هم باید همینطور باشد. از لیستی که به باشگاه داده‌ام دو، سه لژیونر را می‌خواهم چون به آنها نیاز داریم. در واقع استقلال به آنها نیاز دارد.» بعد از صحبت های جواد نکونام بود که نام چند لژیونر از جمله علیرضا جهانبخش و محمد محبی به عنوان گزینه های مورد نظر آبی پوشان مطرح شد. حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که تمام لژیونر هایی که باشگاه با آنها تماس گرفته است بدون تن دادن به مذاکره و در همان بدو ماجرا اعلام کرده اند برنامه ای برای ترک اروپا و بازگشت به لیگ برتر ایران ندارند. از جمله این نفرات محمد محبی است. گفته می شود مهاجم فصل گذشته استقلال در واکنش به تماس و پیشنهاد باشگاه، ضمن تشکر، اعلام کرده است که فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و از شرایط اش در فوتبال روسیه راضی است و با توجه به اینکه طی سال های اخیر ستاره های زیادی از لیگ این کشور به لیگ ها و باشگاه های بزرگ تر اروپایی رسیده اند و به پیشرفت در باشگاه روستوف فکر می کند.

البته محبی تاکید کرد که درصورتی که بخواهد به لیگ ایران بازگردد انتخاب اولش قطعا استقلال خواهد بود.» پاسخ دیگر لژیونر های لیست جواد هم همین بود؛ علیرضا جهانبخش، سعید عزت الهی، محمد محبی و البته الهیار صیادنش نفراتی بودند که نامشان در لیست نکونام به چشم می خورد اما باشگاه در جذب آنها ناکام ماند. در اینجا اصلا بحث مالی مطرح نبود و اصولا کار به مذاکره و مبلغ درخواستی نرسید چون ترجیح و انتخاب همه آنها ادامه فوتبال و زندگی در اروپا بود. البته از ابتدا هم مشخص بود که جذب این لژیونرها اصلا کار آسانی نیست و احتمال موافقت شان برای بازگشت به فوتبال ایران بسیار ضعیف و دور از انتظار است. برخی معتقدند لیست اول نقل و انتقالاتی جواد نکونام که در اختیار باشگاه قرارداده از ابتدا هم سنگ بزرگی برای نزدن بود، چون احتمالا خود جواد هم می داند جهانبخش و محبی و عزت الهی در این شرایط برنامه ای برای ترک فوتبال اروپا و بازگشت به ایران ندارند یا باشگاه سپاهان حاضر نمی شود رضایت نامه ستاره هایی چون امید نورافکن و فرشاد احمدزاده را به هیچ قیمتی برای رقیب اصلی خودش یعنی استقلال صادر نمی کند! به نظر می رسد لیست اولیه سرمربی استقلال بیش از اینکه واقع بینانه نوشته شود، بیشتر با این هدف باشد که دست جواد را برای گله گذاری و انتقاد از مدیریت باشگاه در صورت ناکامی احتمالی در نیم فصل دوم باز بگذارد که خواسته ها و نیاز های کادرفنی را برطرف نکرده است.

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #جواد نکونام #محمد محبی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها