عجولانه امتیاز کم کردند و عجولانه برگرداندند
97620
یوسفی: ساختار دفاعی استقلال دچار مشکل است
15 دی 1402 11:32
پیشکسوت استقلال می گوید این تیم در نقل و انتقالات باید مطابق نظر جواد نکونام تقویت شود.

روزنامه گل

محسن یوسفی پیشکسوت استقلال می گوید این تیم در نقل و انتقالات باید مطابق نظر جواد نکونام تقویت شود. مشروح صحبت‌های یوسفی با گل درباره وضعیت استقلال و اتفاقات نیم فصل اول را می خوانید:

عملکرد استقلال در نیم فصل اول را چطور می‌بینید؟

واقعا باید به جواد نکونام و همه بازیکنان استقلال بابت این نتایج خوب و ارزشمند تبریک بگویم. استقلال در طول نیم فصل اول فقط یک شکست را متحمل شد و در تمام دیدارهای خانگی خودش امتیاز گرفت و موفق به گشودن دروازه رقبا شد. این تیم قدم به قدم جلو رفت و کادر فنی و بازیکنانش به معنای واقعی کلمه از جان مایه گذاشتند. به هر حال وقتی در بین سه تیم بالای جدول قرار دارید یعنی شرایط خوب بوده است. به اعتقاد من اگر بگذارند وضعیت استقلال بهتر از اینی که هست خواهد شد. بچه‌ها زحمت خود را کشیدند و بحثی در این خصوص نیست.

یکی از اتفاقات بحث برانگیز نیم فصل اول بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس بود.

واقعا نمی‌دانم در این خصوص چه باید گفت. اینگونه اتفاقات نشان می‌دهد تصمیمات گرفته شده منطقی نبوده و خیلی در این ماجرا نباید فدراسیون را مقصر بدانیم چرا که عملاً اتحادیه‌ای برای دفاع از حق و حقوق باشگاه‌ها وجود ندارد. در یک کلام باید بگویم همانطور که عجولانه رای به کسر امتیاز از تیم‌ها دادند این بار نیز عجولانه در خصوص برگشتن امتیازات به تیم‌های متخلف رای داده‌اند.

استقلال برای موفقیت در نیم فصل دوم باید در نقل و انتقالات چه عملکردی داشته باشد؟

به نظرم اگر قرار است اتفاقی رخ دهد بهتر است به طور چراغ خاموش انجام شود و لازم است اشاره شود حق تقدم با حفظ داشته‌های فنی تیم است. شرایط به گونه‌ای پیش نرود که بازیکنان فعلی فکر کنند تازه واردها قرار است به جای آنان به تیم اضافه شوند.

استقلال در کدام پست ها باید بازیکن جذب کند؟

احساس می‌کنم ساختار دفاعی استقلال دچار مشکل است و روی دفاع خطی و سانترها ارسالی از سوی حریفان به درستی کار نشده است.

طرفداران عقیده دارند که استقلال باید ملی پوشان بیشتری داشته باشد.

به عنوان یک ایرانی برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم اما باید قبول کنیم که از ژاپن و کره جنوبی خیلی عقب‌تر هستیم. پیرامون سوال شما هم باید بگویم این نظر سرمربی تیم ملی بوده است. به هر حال ملی پوشان با نظر سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شوند و او پیرامون شاگردانش تصمیم می‌گیرد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها