این پایان، برازنده نبود
97581
خودت نخواستی آقا یحیی!
13 دی 1402 08:20
آیا یحیی گل‌محمدی مربی بدی است؟ مسلما نه. بوقچی‌های بچه‌سال مجازی را رها کنید، هیچ آدم منصفی نمی‌تواند بگوید کسی که این همه افتخار برای پرسپولیس به دست آورده و همین فصل گذشته دبل کرده، چیزی در چنته ندارد.

روزنامه گل

آیا یحیی گل‌محمدی مربی بدی است؟ مسلما نه. بوقچی‌های بچه‌سال مجازی را رها کنید، هیچ آدم منصفی نمی‌تواند بگوید کسی که این همه افتخار برای پرسپولیس به دست آورده و همین فصل گذشته دبل کرده، چیزی در چنته ندارد. شایستگی‌های او مشخص است، هرچند که مثل هر مربی دیگری عیب و ایراداتی دارد.با این همه غیرقابل تحمل‌ترین بخش داستان یحیی در پرسپولیس، همین خداحافظی‌های گاه و بیگاه اوست، آنقدر قهر کرده، آنقدر استعفا داده، آنقدر حرف از فسخ زده که وقتی در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان دوباره همین حرف را زد، این بار دیگر خیلی از هواداران گفتند برو به سلامت! حق هم دارند به هر حال، ظرفیت آدم‌ها هم حدی دارد.

اگر از ما بپرسید، مهم‌ترین چیزی که این فصل به پرسپولیس ضربه زد، همین قهر و طرح‌های یحیی بود. وقتی مربی بیست بار در نشست‌های خبری‌اش می‌گوید من با باشگاه قرارداد ندارم، معلوم است بازیکن هم تن به کار نمی‌دهد و تمرکزش کم می‌شود. اگر یحیی سفت و سخت پای کار می‌ایستاد و تیمش را کوچ می‌کرد، شاید بازیکنان هم دل می‌دادند و برابر امثال مس و نفت آبادان و استقلال خوزستان هم چوب حراج به امتیازات نمی‌زدند. حیف که خودت نخواستی آخر این قصه شیرین باشد

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #یحیی گل محمدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها