97548
دربی ۳ بر صفر می‌شود؟!
12 دی 1402 11:22
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنی که مطابق مقررات ثبت‌نام نشود، غیرمجاز است و اگر ظرف ۲۴ ساعت بعد از مسابقه شکایت شود و تخلفی احراز می‌شد، قطعاً حکم بر ۳ بر صفر می‌دادیم.

روزنامه گل

اسماعیل حسن‌زاده محمدی، درباره دلیل عدم تغییر نتایج بازی‌های سپاهان ضباطی اظهار داشت:چون هیچ تیمی از سپاهان در ۲۴ ساعت بعد از بازی از این تیم شکایت نکرد، نتایج بازی‌های این تیم ۳ بر صفر نشد. کمیته انضباطی راهی به جز جریمه مالی و کسر امتیاز ندارد.

وی ادامه داد: استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور از سپاهان شکایت کردند، ولی هیچکدام ۲۴ ساعت بعد از بازی نبود. اگر طی ۲۴ ساعت شکایت صورت می‌گرفت و تخلفی احراز می‌شد، قطعا ما حکم بر ۳ بر صفر می‌دادیم. کسر امتیاز از سپاهان تشخیص و معیار دقیقی نداشت، اما کمیته انضباطی تشخیص داد که اینگونه عمل شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: البته شکایت استقلال و پرسپولیس از یکدیگر بعد از دربی ظرف ۲۴ ساعت مقرر بود، اما هنوز رأی ندادیم و باید تشخیص دهیم بازیکنی غیرمجاز بوده یا نه. میزان امتیاز‌های کسر شده از تیم‌های متخلف مثل سپاهان، متر و معیار مشخصی ندارد بلکه بر اساس استنباط و تفسیر خود مسئولان کمیته انضباطی تعیین می‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: بازیکنی که مطابق مقررات ثبت‌نام نشود، بازیکن غیرمجاز است. اگر ظرف ۲۴ ساعت بعد از مسابقه شکایت صورت می‌گرفت و تخلفی احراز می‌شد، قطعاً حکم بر ۳ بر صفر می‌دادیم.

رئیس کمیته انضباطی درباره اینکه باشگاه آلومینیوم مدعی است ظرف ۲۴ ساعت بعد از بازی از استقلال شکایت کردیم، گفت: شکایت‌های مربوط به سپاهان را گفتم که ظرف مدت ۲۴ ساعت انجام نشده است. شکایت آلومینیوم درباره بازی با باشگاه استقلال بود که در این خصوص تصمیم گرفتیم و احراز بازیکن غیرمجاز صورت نگرفت و حکم بر برائت استقلال صادر شد.

#استقلال #پرسپولیس #دربی #کمیته انضباطی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها