اولین حاشیه نوراللهی و سخت‌ترین تاوان برای او
97539
نقره‌داغ
12 دی 1402 10:22
احمد نوراللهی یکی از بازیکنان مهم فوتبال ایران در سال‌‎های گذشته بوده است اما به شکل عجیبی در آستانه 31سالگی فقط همین تعداد، یعنی 31بازی ملی در کارنامه او به چشم می‌خورد.

روزنامه گل

احمد نوراللهی یکی از بازیکنان مهم فوتبال ایران در سال‌های گذشته بوده است اما به شکل عجیبی در آستانه 31سالگی فقط همین تعداد، یعنی 31بازی ملی در کارنامه او به چشم می‌خورد. به‌طور مشخص او در دوران اول حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، تنها یک‌بار در فهرست نهایی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2019قرار گرفت که در این تورنمنت هم فقط در یک بازی به‌کار گرفته شد. پس از آن با حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی، نوراللهی به یکی از بازیکنان کلیدی این مجموعه تبدیل شد و شمار مسابقات ملی‌اش بالا رفت.

او البته با وجود جدایی اسکوچیچ به جام‌جهانی2022هم رسید و در هر 3مسابقه ایران به میدان رفت اما در عصر امیر قلعه‌نویی به بزرگ‌ترین بحران دوران حرفه‌ای خود رسید؛ جایی که به‌دلیل اعتراض به سکونشینی در مسابقه با هنگ‌کنگ از تیم ملی کنار گذاشته شد. خودش به این موضوع واکنشی نشان نداد و مشغول درخشش در لیگ امارات شد اما خیلی‌ها پادرمیانی کردند تا شاید قلعه‌نویی در مورد این بازیکن کم‌حاشیه کوتاه بیاید؛ اتفاقی که در پایان رخ نداد و احمد نور جایی در فهرست نهایی تیم ملی پیدا نکرد. حالا این تیم در حالی به قطر می‌رود که جای نوراللهی را امید ابراهیمی 36ساله پر کرده است!

#پیج رسمی روزنامه گل #تیم ملی #امیر قلعه نویی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها