تایید مصاحبه ۴ماه پیش خبرنگارگل با قلعه‌نویی درباره قرارداد آزمون
97479
دروغ و تکذیبیه بس است،سردار رفت!
11 دی 1402 08:09
هیوا مافی-بلافاصله پس‌ازینکه سردار آزمون در انتقالی جذاب به آس‌رم ایتالیا پیوست،شایعه‌ای عجیب در شهر پیچید.شایعه بسی ترسناک و تعجب‌آمیز بود؛بازی نکردن سردار آزمون برای تیم ملی از بندهای قراردادش با رم است.  

روزنامه گل

هیوا مافی-بلافاصله پس‌ازینکه سردار آزمون در انتقالی جذاب به آس‌رم ایتالیا پیوست،شایعه‌ای عجیب در شهر پیچید.شایعه بسی ترسناک و تعجب‌آمیز بود؛بازی نکردن سردار آزمون برای تیم ملی از بندهای قراردادش با رم است.

پس ازینکه این خبر چون بمبی ترکید،از هرطرف نظر و خبری درباره این موضوع داده می‌شد و این شایعه ویترین رسانه‌ها را نیز کامل اجاره خودش کرده بود.در نهایت گروه رسانه‌ای فدراسیون در بیانیه‌ای نظر قطعی داد و حکم صادر کرد که:

۱-همه چیز تحت کنترل سرمربی تیم‌ملی است و از تمام قرارداد آزمون خبردارد.

۲-چنین بندی در قرارداد او وجود ندارد.

۳-سردار گفته دلش کاملا با تیم‌ملی است و محال است چنین بندی را بپذیرد.

بلافاصله پس ازاین بیانیه عجیب فدراسیون به‌دلیل ارتباط با امیرقلعه‌نویی و البته با دستور سردبیر روزنامه،تماسی با سرمربی تیم‌ملی گرفتم تا صفر تا صد ماجرا را از او جویا شوم.اصل ماجرا ۱۸۰ درجه با صحبت‌های فدراسیون متفاوت بود!امیرخان از هربند و خبری درباره قرارداد آزمون بی‌اطلاع بود!این قسمتی از همان مصاحبه عجیب است:

سوال:رسانه‌های ایتالیایی با صراحت از شرط بازی نکردن سردار در جام‌ ملت‌ها برای حضورش در رم خبردادند،به گفته بخش رسانه‌ای تیم ملی همه کارهای لژیونرها با هماهنگی شماست پس قطعا از همه‌چیز اطلاعات دقیق دارید؟

جواب-این موضوع به دغدغه اصلی صبح و شب من تبدیل شده‌است و همه جوره در حال تحقیق هستم در این رابطه.ولی تااینجا هیچ گونه اطلاع دقیقی دراین باره ندارم!

سوال:پس چگونه با صراحت مطرح شده آزمون قطعا در جام‌ملت ها توپ میزند؟

جواب-هیچکدام از ما در رابطه با قراردادش خبری نداریم و هیچکس نمیتواند درباره وجود یا عدم وجود چنین بندی نظر قطعی بدهد.

پس از فاش شدن اصل ماجرا و بی‌اطلاعی تیم‌ملی از قرارداد سردار در این مصاحبه،حیرت همگان برانگیخت؛اما بازهم گروه‌رسانه‌ای فدراسیون این مصاحبه را تکذیب کرد و ایندفعه با خیال تام‌تری عنوان کرد که سردار همچنان بازیکن تیم‌ملی است.ماجرا گذشت و گذشت و راستش کم کم خودمان هم این شک را به خیال برده بودیم که واقعا اشتباه فکر می‌کردیم و چنین داستانی نبوده،البته تا پریروز!

پریروزهومن افاضلی،دست راست قلعه‌نویی در تیم‌ملی در برنامه‌ای تلویزیونی گفت:(تقریبا وجود این بند در قرارداد سردار را تایید کرد. هومن افاضلی درباره آخرین وضعیت حضور سردار آزمون در تیم ملی گفت: «تا جایی که من اطلاع دارم، قرار بود امیر قلعه‌نویی سفری به ایتالیا داشته باشد و مستقیم صحبت کند. متاسفانه شرایط هنوز فراهم نشده است. بخشی از آن به بحث ویزا مربوط است، اما اینکه چه اتفاقی می‌افتد را هنوز خودمان نمی‌دانیم و باید ببینیم باشگاه رم چقدر همکاری می‌کند؛ سردار آزمون بازیکن مهمی برای ما است. او از بازیکنانی است که همه آسیا روی او حساب می‌کنند و شناخته شده است. امیدوارم شرایط استفاده از او فراهم شود. اینکه چه اتفاقی می‌افتد را باید کمی بیشتر صبر کنیم).

این صحبت‌ها نشان می‌دهد برخلاف تکذیب‌ها و واکنش‌های قبلی، موانعی پیش روی حضور سردار در جام ملت‌ها وجود دارد و البته نقطه جالب ماجرا دروغ بزرگ و پنهان‌کاری فدراسیون و بخش رسانه‌ای آن است.مخلص کلام اینکه برخلاف آنچه رسانه فدراسیون اعلام کرده بود،مو به موی مصاحبه و تحلیل ۴ماه پیش روزنامه گل درباره قرارداد سردار آزمون درست درآمد.تیم ملی محکوم شد به اینکه در کمتر از ۲ هفته مانده به آغاز یکی از مهم‌ترین کارزار های تاریخش،بفهمد مهاجمش را از دست داده و دستش در پوست گردو مانده.حالا دیگر بیانیه، تکذیب و حرف گذاشتن در دهان سردار و امیرخان هم هیچ فایده‌ای ندارد.ماه از پشت ابر بیرون آمد و روسیاهی هم برای ذغال ماند!امروز پس از چندین مصاحبه با امیرخان برای سوال دراین باره با او تماس گرفتم ولی او گفت:«شرمندتم!دیگر مصاحبه نمیکنم!»

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها