باهوش باشند شکست مس دور از دسترس نیست
97474
فتح‌آبادی : جذب لوکادیا معامله دوسر برد است
11 دی 1402 07:50
آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، پرسپولیس می‌برد اما این پرسپولیس با پرسپولیس فصل پیش که قهرمان شد خیلی فاصله دارد و نباید انتظار زیادی از این تیم داشته باشیم.  

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، پرسپولیس می‌برد اما این پرسپولیس با پرسپولیس فصل پیش که قهرمان شد خیلی فاصله دارد و نباید انتظار زیادی از این تیم داشته باشیم.

غلام فتح‌آبادی مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس ابتدا در خصوص پیروزی یک‌بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی بدی نبود اما باید با واقعیت‌ها کنار بیاییم که این پرسپولیس هنوز با پرسپولیسی که فصل گذشته قهرمان شد، خیلی فاصله دارد. پرسپولیس متأسفانه هنوز با استرس بازی می‌کند و همین باعث می‌شود که بازی خوبی از این تیم نبینیم. هواداران ، کارشناسان و پیشکسوتان انتظار بازی خوب از پرسپولیس دارند درواقع می‌خواهند بازی تیمی که فصل پیش قهرمان شد را امسال هم ببینند اما این پرسپولیس آن پرسپولیس نیست. من با تمام احترامی که برای شهاب زاهدی قائل هستم باید بگویم گلی که او زد از روی اشتباه رشید مظاهری بود اگر مظاهری درست خروج می‌کرد شهاب نمی‌توانست آن گل را بزند . پرسپولیس نیمه اول بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم این نساجی بود که خودی نشان داد و اجازه نداد که پرسپولیس بتواند مثل نیمه اول خوب بازی کند . پرسپولیس در نیمه دوم نتوانست موقعیتی ایجاد کند که شانس گل داشته باشد و برای همین بازی با همان یک گل به پایان رسید. من فکر می‌کنم یحیی به دنبال این است که فعلاً فقط 3 امتیاز را کسب کند سپس نیم‌فصل اول که تمام شد در تعطیلات تیمش را برای نیم‌فصل دوم به بهترین شکل آماده کند.

فتح‌آبادی در ادامه در خصوص نیم‌فصل دوم و اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند بازهم قهرمان شود یا نه گفت: پرسپولیس برای اینکه بتواند در نیم‌فصل دوم در کورس باقی بماند و قهرمان شود باید ابتدا چند بازیکن جذب کند تا نقاط ضعف این تیم برطرف شود. پرسپولیس در وهله اول یک مهاجم گلزن می‌خواهد سپس باید یک پلی‌میکر خوب بخرد تا در کنار سروش رفیعی به تیم کمک کند. البته یک وینگر هم می‌خواهد تا جای خالی محمد عمری را که قرار است به سربازی برود پر کند.

فتح‌آبادی در خصوص رفتن عمری گفت: با اینکه نظام وظیفه اجازه داده است سربازان فعلاً سربازی نروند من فکر می‌کنم عمری کار درستی می‌کند که 6 ماه زودتر می‌رود سربازی چون این کار به نفع اوست. او 6 ماه زودتر برود سربازی زودتر خدمتش تمام می‌شود و می‌تواند زودتر به پرسپولیس برگردد. اما درعین‌حال اعتقاددارم بازی کردن در پرسپولیس هم به نفع اوست.

مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس در خصوص حضور لوکادیا در پرسپولیس گفت: بله من هم شنیده‌ام که قرار است به پرسپولیس برگردد. اگر او برگردد خیلی خوب است. لوکادیا با جو پرسپولیس آشنا است. از سوی دیگر یحیی هم او را به‌خوبی می‌شناسد برای همین دیگر احتیاج به شناخت متقابل نیست . اگر پرسپولیس یک مهاجم دیگر بخرد زمان می‌برد که با جو پرسپولیس آشنا شود و متقابلاً کادرفنی هم باید زمان بیشتری برای او صرف کند برای همین بازهم تأکید می‌کنم که لوکادیا به پرسپولیس برگردد می‌تواند به تیم کمک کند و مشکل گلزنی پرسپولیس هم حل خواهد شد.

فتح‌آبادی در خصوص بازی با مس رفسنجان گفت: مس بر روی کاغذ تیم ضعیفی است و 5 بازی آخر خود را واگذار کرده است. هر تیمی که به مس فشار آورده است توانسته با تعداد گل‌های زیاد برنده شود. برای همین اگر پرسپولیس کمی باهوش باشد می‌تواند با یک برد خوب نیم‌فصل اول را به پایان ببرد و در کورس قهرمانی باقی بماند.

فتح‌آبادی در ادامه در خصوص اوضاع تیم ملی و اینکه تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌ها موفق شود گفت: در جام ملت‌ها بازی‌های سختی را در پیش‌رو داریم. البته در مرحله گروهی مشکلی نداریم بازی با امارات و فلسطین و هنگ کنگ زیاد سخت نیست . اما در مرحله بعد بازی با تیم‌های بزرگ بسیار سخت خواهد شد. تیم‌های عربستان، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند و برای همین مقابل این تیم‌ها کار بسیار سختی داریم. متأسفانه ما بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشتیم. برای همین می‌گویم کار سختی در آسیا داریم. به‌عنوان یک ایرانی آرزوی دارم که تیم ملی در جام ملت‌ها موفق باشد.

فتح‌آبادی در ادامه در مورد عدم حضور آزمون در جام ملت‌ها گفت: از 5 الی 6 ماه پیش که آزمون با تیم رم قرارداد بست گفته شد که او نمی‌تواند در جام ملت‌ها بازی کند. چون گویا او بندی در قراردادش دارد که نمی‌تواند در آن تاریخ تیم ملی را همراهی کند. آنچه که من در رسانه‌ها خواندم گویا در زمان جام ملت‌ها تیم رم دو بازی خیلی مهم در لیگ ایتالیا و نیز اروپا دارد و برای همین حاضر نیست آزمون را به تیم ملی بدهد. متأسفانه نیامدن آزمون از قدرت تیم ملی کم می‌کند. البته‌ هرچند بازیکنان خوب دیگری مثل طارمی و مغانلو داریم ولی نبود آزمون دیده خواهد شد. امیدوارم این مشکل حل شود و آزمون را در جام ملت‌ها داشته باشیم.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها