از ماگذشت،اما امیدوارم حق تیم های دست خالی رانخورند
97386
شاغلام: سپاهان شانس اصلی قهرمانی است
09 دی 1402 09:37
غلامحسین پیروانی از معدود  مربیان فوتبال ایران است که هرچقدر هم ازدوران مربیگری اش درلیگ برتر فاصله گرفته باشد بازهم اهالی رسانه سراغش را می گیرند و انصافا احترام ویژه ای برایش قائلند.

روزنامه گل

غلامحسین پیروانی از معدود مربیان فوتبال ایران است که هرچقدر هم ازدوران مربیگری اش درلیگ برتر فاصله گرفته باشد بازهم اهالی رسانه سراغش را می گیرند و انصافا احترام ویژه ای برایش قائلند.بهرحال شاغلام فوتبال ایران است و دوست داشتنی. سراغ اورفتیم و گفتگویی کوتاه با او داشتیم.هرچند خودش زیاد مایل به مصاحبه نبود.اما گفت و ماهم نوشتیم....

آقای پیروانی کم پیداهستید؟ مدتهاست خبری از شما نیست...

خواهش می کنم.دورادور در کنار فوتبال هستیم.بیشتر ترجیح می دهیم که بیرون گود بایستیم.توپ و فوتبال در دست جوانان است و دیگر کسی هم سراغ ما نمی آید.نه اینکه مارانخواهند.خودمان هم دیگر مثل سابق درگیر فوتبال نیستیم.

اما هواداران فوتبال حسابی دلشان برای شما تنگ شده ....

این عزیزان سرمایه ها و بامعرفت های این فوتبال هستند.همیشه به من لطف داشتند و امیدوارم بتوانم روزی محبت هایشان راجبران کنم.در کوچه و خیابان،ورزشگاه و هرجا که بنده را می بینند به من لطف دارند و این از محبتشان هست.ماهم دلمان برای آنها تنگ شده.

فعلا قصد بازگشت به فوتبال و مربیگری ندارید؟

خبری نیست.از دور فوتبال را دنبال می کنم.الان هم فرصت را باید برای جوانها مهیا کرد.

بازیهای لیگ برتر رادنبال می کنید؟

بله.چراکه نه.حتما می بینم.

شانس چه تیمی برای قهرمانی در لیگ امسال زیاد است؟

خب سه تیم سپاهان پرسپولیس و استقلال از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردارند.اما من فکر می کنم سپاهان شرایط بهتری داشته باشد.

حتما از رای کمیته استیناف که امتیازات سپاهان و استقلال را برگرداند خبر دارید؟!

یک چیزهایی از رادیو،تلویزیون شنیدم.خب باید ببینیم باتوجه به چه شرایط و مدارکی این رای برگشته.من واقعا نمی دانم چه بگویم.اما اعتقاد دارم خداوند ناظر برتمام رفتار و کارهایمان است و انشا ا....که خیر باشد.

کلا سبک فوتبال ایران،چه فنی و چه حواشی،بادوره های شما خیلی متفاوت شده.قبول دارید؟

خب طبیعی است.شرایط و زمانه تغییر کرده و هیچ سالی مثل سال قبلش نخواهد بود.شما نگاه کنید فوتبال روز اروپا هم مثل قبل نیست.در مجموع تغییرات برای فوتبال اگر رو به پیشرفت باشد خیلی خوب است.

راستی اکثر شاگردان شما در دوران بازیگری،در حال حاضر مربی شده اند...در این خصوص چه نظری دارید؟

خب این باعث افتخار من است.زمانی در دوران بازی،افتخار من بودند،حالا هم در دوران مربیگری.موفقیت آنها آرزوی قلبی من است.

کار کدامشان رادر مربیگری قبول دارید؟

قربانت برم اگر قرار باشد از پنج انگشتتان،یکی را انتخاب کنی،کدامش را انتخاب میکنی؟ پنج تا انگشت را.یکی را انتخاب نمیکنی.

ممنون از اینکه وقت خودرادر اختیار ما گذاشتید.اگر حرف خاصی مانده بفرمایید

امیدوارم همه ما آدمها خدارا در کارهایمان در نظر بگیریم.خداناظر برکار ما است.من ۱۲سال مربی تیم فجر شهید سپاسی بودم.تیمی جوان بودیم که خداوکیل حقمان را هم در این فوتبال کم نخوردند.از ما گذشت.امیدوارم در حق تیمهای مظلوم و بی زبان در فوتبال ما اجحاف نشود.از فدراسیون می خواهم نظارت دقیقی بر زیرمجموعه اش داشته باشد تا در حق تمام تیمهای ،عدالت یکسان باشد و حق خوری صورت نگیرد.

#پیج رسمی روزنامه گل #سپاهان
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها