فدراسیون با بخشش سپاهان خودش را زیر سوال برد و به بقیه ظلم کرد
97314
شاه محمدی: پرسپولیس هم باید بازیکن بخرد و به سقف توجهی نکند
06 دی 1402 16:18
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس می گوید با بخشش امتیازها پرسپولیس وخیلی تیم های دیگر ضرر کردند و حال باید در نیم فصل بهترین بازیکنان را بخرند.جمشید شاه محمدی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس ابتدا در خصوص بازی پرسپولیس  و شمس آذر که با پیروزی پرسپولیس همراه شد گفت: بازی بدی نبود. پرسپولیس 3 امتیاز را لازم داشت که گرفت.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس می گوید با بخشش امتیازها پرسپولیس وخیلی تیم های دیگر ضرر کردند و حال باید در نیم فصل بهترین بازیکنان را بخرند.جمشید شاه محمدی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس ابتدا در خصوص بازی پرسپولیس و شمس آذر که با پیروزی پرسپولیس همراه شد گفت: بازی بدی نبود. پرسپولیس 3 امتیاز را لازم داشت که گرفت. این پرسپولیس برای بهتر شدن و تیمی که فصل پیش قهرمان شد هنوز کار دارد. پرسپولیس همان بازی همیشگی اش را انجام داد. مثل همیشه مالک توپ بودند و یک بازی مالکانه را به نمایش گذاشتند و با استفاده از تجربه بازیکنانشان موفق شدند به برتری برسند که همین مهم بود چون با این 3 امتیاز تیم به جدول برگشت و همینطور به لحاظ روحی روانی انگیزه بهتری برای بازی های بعدی پیدا کردند.

شاه محمدی در ادامه درمورد تیم شمس آذر گفت: سعید دقیقی تیم خوبی درست کرده است. بازیکنن شمس آذر خیلی دویدند و همین باعث می شود که یقه تیم ها را بگیرند. شمس آذر تیم جوانی است که با اتکا به نیروی جوانی انژی بالایی دارد و برای همین به تیم های مقابل فشار می آورند.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در ادامه در مورد علی نعمتی و حطاهای متعدد او گفت: علی بازیکن خوبی است اما او در پست خودش بازی نمی کند. علی ذاتا یک دفاع میانی است اما یحیی از او در دفاع چپ بازی می گیرد. از سوی دیگر باید بگویم این بازیکن به لحاظ روحی روانی تحت فشار است و در تعجبم که باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس مگر روانشناس ندارد که بتواند بر روی بازیکنان کار کند تادیگر اینگونه خطا نکنند؟ یک بازیکن حرفه ای آن هم درچنین سطح چند بازی پشت سرهم خطا کند ، پنالتی بدهد و بعد اخراج بشود بسیار عجیب است.

شاه محمدی در ادامه در مورد بازی بعدی پرسپولیس با نساجی گفت: بازی نساجی نمی تواند بازی سختی باشد. این تیم حال و روز خوشی ندارد مربی اش هم تازه عوض شده است من فکر می کنم این تیم مقابل پرسپولیس یک بازی بسته را به نمایش بگذارد. پرسپولیس برای اینکه بتواند امتیازات لازم را در پایان نیم فصل جمع کند باید این بازی را هم برنده شود.

شاه محمدی در خصوص اینکه پرسپولیس می تواند به کورس مدعیان قهرمانی برگردد یا نه گفت: پیروز مقابل شمس آذر و شکست سپاهان و مساوی استقلال باعث شد که تیم انگیزه و روحیه خوبی بگیرد. من عقیده دارم در 2 بازی باقیمانده نیم فصل اول پرسپولیس برنده خواهد بود و با توجه به شرایط جدول به کورس قهرمانی بر می گردد. بازهم مانند فصل قبل پرسپولیس یکی از شانس های اول قهرمانی است. اما در عین حال در تعطیلات نیم فصل پرسپولیس باید تیمش را تقویت کند. پرسپولیس هم یک مهاجم شش دانگ و گلزن می خواهد و هم اینکه باید در خط هافبک یک بازی ساز خوب جذب کند. پرسپولیس اگر در نیم فصل به خوبی تقویت شود مطمن باشید بازهم قهرمان می شود.

شاه محمدی در ادامه در مورد بخشش امتیازهای کسر شده پرسپولیس و سپاهان گفت: پرسپولیس سقف را رعایت کرده بود. پرسپولیس فقط به خاطر عهده گرفتن مالیات گولسیانی یک امتیاز جریمه شده بود. اما سپاهان بالاتر از سقفی که فدراسیون تعیین کرده بود بازیکن خرید.حال که این تیم بخشیده شده اول باید بگویم سقف گذاشتن کار مسخره ای است. در فوتبال روز دنیا شما در هیچ کشوری نمی بینید که سقف بگذارند. فیرپلی مالی داریم اما سقف قرارداد نداریم. حالا با حکمی که کمیته استیناف صادر کرد و امتیازهای سپاهان را بخشید فدراسیون ابتدا خودش را با این قوانین من درآوردی زیر سوال برد و سپس به سایر تیم ها که سقف را رعایت کردند ظلم کرده است. یعنی چی که سقف می گذارید بعد می گوید جریمه می کنیم و حالا می بخشید. اینطوری تیمی مثل پرسپولیس ضرر کرد. پرسپولیس هم باید مثل سپاهان سقف را رعایت نمی کرد. حالا که اینطور شده باید در نیم فصل پرسپولیس بازیکنان خوبی بخرد و نگران سقف هم نباشد. این کار فدراسیون اجحاف به سایر تیم هابود. آقایان تاج و قنبرزاده که مدعی این موضوع بودند حالا باید بیایند و توضیح دهند. یا باید محکم سر حرف خودشان می ایستادند و یا اصلا چنین قانونی وضع نمی کردند که حالا کمیته استیناف متخلفان را تبرئه کند.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #جمشید شاه محمدی #پرسپولیس #کمیته انضباطی #فدراسیون فوتبال #سپاهان #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها