لژیونرها را باد نکنید
97274
تمجیدهای عجیب از سردار!
05 دی 1402 09:24
در یکی از مسابقات مهم هفته هفدهم لیگ ایتالیا، رم با 2گل موفق شد ناپولی را شکست بدهد. این بازی تا دقیقه66با تساوی بدون گل دنبال می‌شد که در این زمان یکی از بازیکنان ناپولی از زمین اخراج شد. بنابراین ژوزه مورینیو تصمیم گرفت فشار را بر حریف بیشتر کند.

روزنامه گل

در یکی از مسابقات مهم هفته هفدهم لیگ ایتالیا، رم با 2گل موفق شد ناپولی را شکست بدهد. این بازی تا دقیقه66با تساوی بدون گل دنبال می‌شد که در این زمان یکی از بازیکنان ناپولی از زمین اخراج شد. بنابراین ژوزه مورینیو تصمیم گرفت فشار را بر حریف بیشتر کند. او 3تعویض تهاجمی انجام داد و در این میان سردار آزمون را هم در دقیقه71به زمین فرستاد. این تعویض‌های تهاجمی آهنگ کار را تغییر داد و باعث شد رم دقیقه76با ضربه لورنزو پلگرینی به گل برسد. سردار آزمون روی این گل مختصر تأثیری داشت. او توپ را گرفت و برگشت که ضربه را بزند اما شوت آرام و زمینی‌اش به پای بازیکن حریف خورد، توپ برگشتی را دیگر بازیکن رم به سمت دروازه شلیک کرد که باز هم برگشت خورد و نهایتا توپ سوم را پلگرینی وارد دروازه کرد.

در حقیقت تأثیر آزمون روی گل رم این بود که ریباند ریباند شوت ضعیف او وارد دروازه حریف شد، اما مطابق معمول شاهد حماسه‌سرایی برخی سایت‌های ورزشی در مورد نقش آزمون در پیروزی رم بودیم. ناپولی در ادامه مسابقه یک اخراجی دیگر هم داد و نهایتا با مصدومیت یکی از بازیکنانش و به واسطه پایان تعداد تعویض‌ها، مسابقه را با 8بازیکن به پایان رساند. آنها در لحظات پایانی گل دوم را هم از لوکاکو خوردند تا رم بعد از 2ناکامی در سری‌آ، سر و سامانی به وضعیت خودش بدهد. طبیعتا از اینکه سردار چیزی حدود 20دقیقه برای جالوروسی بازی کرده خوشحالیم اما انتظار داریم اخبار مهم‌تری در مورد او بشنویم. امیدواریم آزمون در باد تعریف و تمجیدهای کتره‌ای برخی سایت‌ها نخوابد و بیشتر تلاش کند. کافی است به این نکته توجه کنیم که در پایان مسابقه و براساس نمرات سایت‌های ارزشیابی، سردار یکی از 3بازیکن اصلی و ذخیره رم بود که نمره زیر 7دریافت کرد! او یک کارت زرد هم در این مسابقه گرفت.

#پیج رسمی روزنامه گل #سردار آزمون
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها