بعد از اسدی، نوبت به عبدی و نعمتی رسید
97060
خمز، کارخانه احیای مازادهای یحیی!
01 دی 1402 11:33
هنوز هیچ‌کس متوجه نشده چطور در فصلی که دست پرسپولیس در خط حمله به‌شدت خالی بود، یحیی گل‌محمدی پذیرفت مهدی عبدی را به‌طور قرضی در اختیار تراکتور بگذارد و اینگونه علاوه بر تضعیف هر چه بیشتر تیم خودی، دست به تقویت باشگاهی بزند که بالقوه می‌توانست رقیب سرخپوشان تهرانی باشد.

روزنامه گل

هنوز هیچ‌کس متوجه نشده چطور در فصلی که دست پرسپولیس در خط حمله به‌شدت خالی بود، یحیی گل‌محمدی پذیرفت مهدی عبدی را به‌طور قرضی در اختیار تراکتور بگذارد و اینگونه علاوه بر تضعیف هر چه بیشتر تیم خودی، دست به تقویت باشگاهی بزند که بالقوه می‌توانست رقیب سرخپوشان تهرانی باشد. یحیی اما چنین کرد و همه را هاج و واج گذاشت. شاید استدلال گل‌محمدی این بود که عبدی در دوران او سال به سال رو به افول می‌رفت. اتفاقا آمار هم این مسئله را تأیید می‌کند؛ مهاجمی که فصل اول حضور گل‌محمدی در پرسپولیس 9گل به ثمر رساند، در 2فصل بعدی به 7و یک گل بسنده کرد تا یحیی راضی به جدایی او شود. با این حال نکته‌ای که مغفول ماند، نقش خود کادرفنی در افت این بازیکن بود. آیا تمام تقصیر این نزول بر عهده بازیکن است؟ آیا سرمربی نمی‌تواند او را روی ریل برگرداند؟

به هر جهت اتفاقی که این روزها برای عبدی در تراکتور رخ داده، نشان می‌دهد نباید نقش مربی را در سرنوشت بازیکن نادیده گرفت. مهاجم مازندرانی حالا زیرنظر پاکو خمس در حال بازگشت به روزهای خوب خود است. عبدی در بازی با پیکان فقط 23دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد اما هر 2گل تیمش را به ثمر رساند که گل دوم او بسیار تماشایی بود. به این ترتیب تراکتور صاحب 3امتیاز خانگی ارزشمند شد و خودش را بالای جدول نگه‌داشت. آمار گل‌های زده عبدی در تراکتور هم به عدد 5رسید. او قبلا دروازه مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس‌آذر قزوین را نیز گشوده بود و این غیراز پاس گلی است که عبدی مقابل فولاد داد. فعلا اثرگذاری این بازیکن از مهاجمان پرسپولیس بیشتر بوده و شاید خمس بعد از احیای رضا اسدی و تحویل دادن او به تیم ملی، در حال بازگرداندن یکی دیگر از مازادهای گل‌محمدی به شرایط ایده‌آل است. سیامک نعمتی هم این اواخر جای خودش را در ترکیب اصلی تراکتور پیدا کرده و فعلا 750دقیقه در مسابقات این تیم حضور یافته است.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها