درخشش ستاره افول کرده در سپاهان
97051
پرونده حضور کاوه در استقلال بسته می شود؟
30 آذر 1402 13:33
کاوه رضایی که فصل گذشته در تراکتور تبریز به دلیل حواشی و مشکلات پیش آمده در راه انتقالش نافرجام به استقلال شرایط چندان خوبی نداشت و عملا نیم فصل دوم را بدون تیم و بیرون گود مانده بود، امسال هم شروع خوبی را با سپاهان تجربه نکرد، اما در چند بازی اخیر او به روزهای اوج برگشته و طی 115 دقیقه بازی موفق به زدن 2 گل و دادن یک پاس گل شده است. 

روزنامه گل

کاوه رضایی که فصل گذشته در تراکتور تبریز به دلیل حواشی و مشکلات پیش آمده در راه انتقالش نافرجام به استقلال شرایط چندان خوبی نداشت و عملا نیم فصل دوم را بدون تیم و بیرون گود مانده بود، امسال هم شروع خوبی را با سپاهان تجربه نکرد، اما در چند بازی اخیر او به روزهای اوج برگشته و طی 115 دقیقه بازی موفق به زدن 2 گل و دادن یک پاس گل شده است. رضایی همچنین در پرونده شکایت باشگاه تراکتور هم برنده شد تا روزهای سخت فوتبالی اش به پایان برسد. کاوه تا همین چند هفته قبل یکی از گزینه های اصلی برای جدایی از سپاهان بود و حتی شایعاتی درباره احتمال حضورش در استقلال مطرح بود.

کاوه خودش در تازه ترین اظهار نظر پیرامون جدایی احتمالی در نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی تاکید کرده است که تحت قرارداد باشگاه سپاهان قراردارد و اگر مورایس سرمربی پرتغالی زرد پوشان بخواهد با کمال میل در این تیم به فوتبالش ادامه خواهد داد.هرچند سپاهان در خط حمله ترافیک بالایی دارد و رضا اسدی و شهریار مغانلو هردو با 8 گل زده در صدر جدول گلزنان برای کسب عنوان آقای گلی و کفش طلا رقابت دارند، اما حتی اگر قرار بر جدایی او باشد قطعا سپاهانی ها یک ستاره آماده و به اوج برگشته را تقدیم رقیب اصلی خودشان یعنی استقلال نمی کنند و اگر قرار بر فروش و جدایی رضایی باشد قطعا اولویت با تیم های دیگر خواهد بود. به ویژه اینکه نه استقلال مهره ای مازاد خاصی دارد که مورد نیاز سپاهان باشد و نه اصولا زرد پوشان با دوجین ستاره و بازیکن اسم و رسم دار بعید است که به دنبال جذب بازیکن خاصی از استقلال باشند.

شاید حالا استقلالی ها افسوس بخورند که 2 بار فرصت جذب ساده و بی درسر کاوه رضایی را از دست داده اند. اگر استقلالی ها اراده کرده بودند می توانستند در ابتدای فصل به راحتی و بدون دردسر کاوه را در اختیار بگیرند، اما اراده ای از طرف استقلالی ها وجود نداشت و احتمالا نمی خواستند با خرید یک کاوه رضایی که آماده نیست و درگیر یک پرونده حقوقی با تراکتور شده در مورد ستاره سابق خودشان ریسک کنند! به هرحال اگر روند گلزنی ها و درخشش کاوه رضایی در چند بازی باقیمانده سچاهان هم ادامه و تداوم داشه باشد، استقلالی ها باید کاملا قید او را برای نیم فصل بزنند. استقلالی ها چنین شرایطی را درمورد امید نورافکن هم تجربه کردند. بازیکن جوان آبی ها در پایان لیگ نوزدهم می توانست حضورش در استقلال ادامه داشته باشد، اما به جای آنها این سپاهان بود که نورافکن را جذب و روی او سرمایه گذاری کرد و سود آن را هم دید. حالا چند وقتی است که بحث بازگشت امید هم به استقلال مطرح است، اما با توجه به قرارداد بلند مدت سپاهان با این بازیکن بعید است که به این زودی ها چنین انتقالی عملی شود. درست مانند محمد محبی که دو دوران افول و روزهای سخت اش در روسیه بحث حضور احتمالی اش در استقلال مطرح بود، اما با درخشش او در بازی های اخیر استقلالی ها باید فکر جذب او و خریدش از روس ها در زمستان امسال را به طور کامل فراموش کنند!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها