مالکیت توپی که به برد منجر نشود به درد نمی‌خورد
97013
درخشان: چشمتان روشن بالاخره باهویی گل زد!
29 آذر 1402 12:01
آرش جعفری-سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم تا مشکل گلزنی‌اش را حل نکند در ادامه هم همین خواهد بود. حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس بعد از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز گفت: بازی خوبی نبود. دیگر شرایط در پرسپولیس همین است با توجه به اینکه خط حمله خوبی ندارد هرچقدر تلاش کنند فایده‌ای ندارد. مالکیت توپ خوب است اما اگر مالکیت به نتیجه نرسد فایده ندارد. داشتن مالکیت توپ زمانی خوب است که شما بتوانید از آن استفاده کنید.

روزنامه گل

آرش جعفری-سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم تا مشکل گلزنی‌اش را حل نکند در ادامه هم همین خواهد بود. حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس بعد از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز گفت: بازی خوبی نبود. دیگر شرایط در پرسپولیس همین است با توجه به اینکه خط حمله خوبی ندارد هرچقدر تلاش کنند فایده‌ای ندارد. مالکیت توپ خوب است اما اگر مالکیت به نتیجه نرسد فایده ندارد. داشتن مالکیت توپ زمانی خوب است که شما بتوانید از آن استفاده کنید. حالا در آمار پایان بازی بنویسند شما بهتر بودید و این برای شما گل زدن و پیروزی در بازی نمی‌شود. در بازی با استقلال خوزستان هم ملک توپ بودیم اما به عقیده زور زدن گل نداشتیم. از سوی دیگر بازیکنان هم در زدن ضربات آخر خوب نبودند.

حمید درخشان در ادامه درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: متأسفانه تنها مشکل ما در این فصل گل زدن نیست بلکه خط دفاع تیم هم پر مشکل است . بعد از مصدومیت پور علی گنجی نظم دفاع تیم به‌هم‌ریخته است. به‌طور مثل من نمی‌دانم چرا از سیستم 4 دفاعه با آوردن فرجی به سیستم 3 دفاع روی آورده بود. از سوی دیگر در برابر استقلال خوزستان بازهم از بین دو دفاع میانی گل خوردیم. مشکلی که در این چند هفته پابرجا مانده است. به عقیده من یحیی باید این مشکل را حل کند.

درخشان در ادامه در مورد اینکه پرسپولیس در ادامه لیگ می‌تواند به جمع مدعیان برگردد یا نه گفت: پرسپولیس همین‌الان هم در جمع مدعیان قرار دارد اما برای اینکه بتواند صدر جدول را پس بگیرد باید به ترمیم خط دفاع و خط حمله بپردازد. در نیم‌فصل اگر پرسپولیس نتواند مهاجم درجه‌یک و گلزن بگیرد کارش خیلی سخت خواهد شد. در نیم‌فصل دوم تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند و همین کار شمارا سخت‌تر می‌کند. بازهم تأکید می‌کنم پرسپولیس باید حتماً مهاجم گلزن بخرد.

درخشان در ادامه در مورد گلزنی نبیل باهویی گفت: بالاخره به وظیفه‌اش عمل کرد شاید فکر می‌کنید باید برای گل زدنش شیرینی بدهیم؟ مهاجم خارجی پول می‌گیرد که بیاید گل بزند لابد انتظار دارید که فقط بیاید پول بگیرد و برود؟ باهویی یک بازیکن خیلی معمولی و یا حتی بهتر بگویم زیر معمولی است. او ویژگی خاصی ندارد مثلاً بگوییم سرعتی است یا چارچوب شناس است و یا اینکه سر زن است بنابراین نمی‌توان بر روی او خیلی حساب کرد. امیدوارم بعدازاین گل بتواند بهتر بازی کند و بازهم گل بزند.

درخشان درباره داوری بازی با استقلال خوزستان گفت: متأسفانه خودمان زیاد خوب نیستم از سوی دیگر داوری هم علیه ماست. متأسفانه در این بازی هم داور دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفت. هرچقدر هم می‌گوییم داروی خراب است به‌جای اینکه بهتر شود بدتر می‌شود. متأسفانه فدراسیون و کمیته داوران برایشان این موضوع مهم نیست.

درخشان درباره حوادث پیش‌آمده در اهواز گفت: متأسفانه تماشاگران به‌جای اینکه بهتر شوند هرروز بدتر می‌شوند. این برای فوتبال ما خیلی بد است و به عقیده من کمیته انضباطی باید با این موضوع برخورد کند.

درخشان در ادامه درباره سپاهان و اینکه می‌شود این تیم را در جدول جا گذاشت، گفت: این تیم روی دورافتاده است و باید بگویم برنامه مشخصی برای بردن دارند. گرفتن این تیم سخت است اما نشدنی نیست. فصل پیش هم این تیم را گرفتیم برای همین اگر تلاش مضاعف داشته باشیم بازهم می‌توانیم جای این تیم و هم استقلال را بگیریم.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #حمید درخشان #پرسپولیس #یحیی گل محمدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها