چرا VAR و داور خطای بازیکن استقلال را ندیدند؟
96829
درخشان: افشاریان با خوشحالی در جایگاه ماهیت خودش را نشان داد
25 آذر 1402 10:32
سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد بود و نبود VAR درفوتبال تاثیری ندارد چرا که مشکل از جای دیگر است چون هرچه را که خواستند دیدند و هرچه را که نخواستند ندیدند.

روزنامه گل

آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد بود و نبود VAR درفوتبال تاثیری ندارد چرا که مشکل از جای دیگر است چون هرچه را که خواستند دیدند و هرچه را که نخواستند ندیدند.

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص دربی 102 و تساوی دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: بازی به لحاظ فنی خیلی خوب نبود و بازی جذابی را ندیدیم. اما در عین حال پرسپولیس بهتر از حریف خود بازی کرد و به گل هم رسید اما در ادامه نمی دانم چرا به یکباره عقب کشیدند و با توجه به بازی استقلال به دنبال گل دوم و حتی سوم نرفتند. در ادامه هم بر روی یک غفلت که به نظر من آنجا جای تکل زدن نبود به حریف یک پنالتی دادند و در نهایت بازی مساوی شد پرسپولیس می توانست با کمی باهوش تر بازی کردن برنده این بازی باشد.این را هم باید اضافه کنم من فکر می‌کنم اگر استقلال تا صبح هم بازی می‌کرد نمی‌توانست به پرسپولیس گل بزند، اما در صحنه مشکوک پنالتی به نظرم گروهی می‌خواستند که دربی مساوی شود.

حمید درخشان در ادامه داوری این دیدار با وجود VAR گفت: این بازی نشا داد مشکل داوری در فوتبال ما VAR نیست. شما نگاه کنید متاسفانه داور بازی در نیمه دوم به راحتی از صحنه خطای بازیکن استقلال بر روی شهاب زاهدی می گذرد خطایی که باید کارت قرمز مستقیم می داد. اگر داوری درست بود و بازیکن استقلال اخراج می شد شرابط بازی تغییر می کرد. بنابراین می توان نتیجه گرفت آقایان هرچه دوست دارند عمل می کنند، حالا می خواهد VAR باشد یا نباشد.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه درباره فیلم منتشر شده از خوشحالی رئیس کمیته داوران در جایگاه بعد از اعلام پنالتی استقلال گفت: نمی دانم واقعا چه باید بگویم. شما در این فوتبال هرچه را که تصور نمی کنید رخ دهد این روزها رخ می دهد. مسائل عجیب و غریب در فوتبال ما زیاد است. آدم ها خیلی زود ماهیت خودشان را نشان می دهند. قدیم ترها خیلی زمان می برد شما متوجه شوید که کدام مسئول قرمز است و کدام مسئول آبی چون حفظ حرمت می کردند. اما این روزها از قالب اصلی خود خیلی زود خارج می شوند. کار آقای افشاریان در جایگاه واقعا بی معنی بود او با این حرکت ماهیت خودش را نشان داد.

حمید درخشان در ادامه در مورد صحبت های علی سامره بعداز پایان بازی گفت: به ایشان فقط می توان گفت خوبه که شما بازی را عقب بودید که به لطف داور مساوی کردید. برید خدا را شکر کنید داری به نفع شما بود. اگر داور درست سوت می زد و بازیکن شما را دقیقه 60 اخراج می کرد در ادامه بازی به محوطه جریمه پرسپولیس هم نمی توانستید نزدیک شوید.

حمید درخشان در مورد خوشحالی جواد نکونام در پایان بازی و حتی بعد از گل گفت: خب خوشحالی این ها هم این مدلی است. کسی اگر خبر نداشت چه بازی انجام شده فکر می کرد این ها انگار قهرمان شده اند و دارند جشن قهرمانی می گیرند و می خواهند به آن ها جام بدهند. بلاخره ظرفیت آدم ها اینطور جا ها مشخص می شود.

حمید درخشان در ادامه در مورد ادامه لیگ و اینکه پرسپولیس می توان قهرمان شود گفت: هنوز چیزی رخ نداده است . نیم فصل اول تمام نشده است 4 بازی از نیم فصل اول باقی مانده است در ادامه هم نیم فصل دوم را در پیش رو داریم. پرسپولیس کمی بیشتر تلاش کند و در نیم فصل دوم تیمش را تقویت کند مطمن باشید نه تنها جزو مدعیان خواهد بود بلکه مدعی اصلی قهرمانی هم خواهد بود.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #حمید درخشان #دربی #استقلال #پرسپولیس #داوری
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها