مطهری بهترین گلزن استقلال در دربی ها
96714
ارسلان 23 آذر احیا می شود؟
21 آذر 1402 10:18
ارسلان مطهری مدت ها است که به نیمکت استقلال دوخته شده است، آنهم در شرایطی که شروع نسبتا خوب این مهاجم  در بازی های اول فصل آبی پوشان را به خروج او  از افت دوساله امیدوار کرده بود. بعد از همراهی تیم ملی امید در بازی های آسیایی دیگر در ترکیب استقلال آفتابی نشده و فرصت بازی پیدا نکرده است تا  مانند دوفصل اخیر شایعه جدایی او در نیم فصل قوت بگیرد.

روزنامه گل

ارسلان مطهری مدت ها است که به نیمکت استقلال دوخته شده است، آنهم در شرایطی که شروع نسبتا خوب این مهاجم در بازی های اول فصل آبی پوشان را به خروج او از افت دوساله امیدوار کرده بود. بعد از همراهی تیم ملی امید در بازی های آسیایی دیگر در ترکیب استقلال آفتابی نشده و فرصت بازی پیدا نکرده است تا مانند دوفصل اخیر شایعه جدایی او در نیم فصل قوت بگیرد.

مهاجمان استقلال در 4 بازی اخیر عملکرد چندان خوبی نداشتند تا حاصل کار برای آبی ها 3 تساوی و فقط یک برد باشد. حالا نوبت به دربی رسیده است، بازی که آمار می گوید ارسلان در آن تبحر دارد و توانسته با 4 گل زده در این دیدار به صورت مشترک با فرهاد مجیدی و مجتبی جباری پشت سر علی جباری و مرحوم غلامحسین مظلومی قرار بگیرد و یکی از بهترین گلزنان استقلال در تاریخ دربی ها باشد.

در ترکیب فعلی استقلال بازیکنانی که سابقه گلزنی در دربی را دارند زیاد نیست. روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند و ارسلان مطهری تنها نفرات حاضر در استقلال هستند که طعم شیرین گلزنی در این بازی فوق حساس را چشیده اند. نکته جالب اینکه ارسلان مانند چشمی یکبار در دربی های پاییزی گلزنی کرده است و در مجموع درمیان نفرات فعلی تیم آمار و عملکرد به مراتب بهتری دارد.

شاید دربی 23 آذر آخرین فرصت ارسلان برای ثبت حداقل یک گل دیگر در این بازی و تاریخ سازی اش با پیراهن آبی باشد. در شرایطی که مهاجمان استقلال عملکرد خوبی در گلزنی نداشته اند و همچنین سابقه خوب ارسلان در دربی ها،جواد نکونام روز پنج شنبه چه به صورت فیکس یا تعویضی به مهاجم 30 ساله تیمش پس از مدت ها فرصت خودنمایی در میدان دربی را بدهد. اگر چنین اتفاقی بیافتد ارسلان دست کم به خاطر خودش هم که شده باید تلاش و انگیزه مضاعفی در این بازی بروز دهد و تلاش کند تا حداقل یکبار دیگر فاتح دروازه پرسپولیس شود.

حتی اگر ارسلان در نیم فصل رضایت به جدای ندهد در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و با توجه به عدم همکاری اش در ماجرای کاهش قرارداد و افول اش در چند فصل اخیر بعید به نظر می رسد که قراردادش تمدید شود. در این شرایط باید دید او در آخرین یا یکی از آخرین دربی هایش می تواند دوباره گلزنی کند و در پاییز گل بدهد یا واقعا داستان مطهری و استقلال مدت ها قبل به پایان رسیده است!؟

بازیکن شماره 72 استقلال زمانی یکی از بهترین گلزن های این تیم بود اما زمان زیادی است که از روزهای اوج فاصله گرفته است. ارسلان همان مهاجمی است که در اولین دربی اش دبل کرد و یکبار هم در ثانیه 67 دروازه پرسپولیس را فروریخت، هرچند هیچ کدام از 4 گل ارسلان منجر به برد استقلال در دربی ها نشد و نتیجه کار همیشه با به صدا درآمدن سوت داور به نشانه پایان مسابقه همیشه تساوی بود. شاید مطهری در مسابقه ای که ممکن است آخرین دربی او باشد، هم خودش رکورد بزند و هم طلسم نبردن دربی ها را بشکند. هرچند برای اینکهببینیم درنهایت چه خواهد شد و سرنوشت چه چیزی برای ارسلان واستقلالی ها مقدر کرده است،باید تا روز پنج شنبه و به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه صبر کرد!

#پیج رسمی روزنامه گل #امیر ارسلان مطهری #استقلال #دربی #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها