بلانکو می‌تواند در لحظه شرایط بازی را تغییر دهد
96712
گروسی: پیروزی در دربی آمادگی ذهنی می‌خواهد
21 آذر 1402 10:14
محسن گروسی پیشکسوت استقلال می گوید این تیم بازی سختی مقابل پرسپولیس در دربی در پیش دارد و باید با تمرکز بالا در زمین ظاهر شود.

روزنامه گل

محسن گروسی پیشکسوت استقلال می گوید این تیم بازی سختی مقابل پرسپولیس در دربی در پیش دارد و باید با تمرکز بالا در زمین ظاهر شود.

درباره دیدار استقلال مقابل پرسپولیس صحبت کنید؟

استقلال بازی سختی مقابل پرسپولیس در پیش دارد و باید با تمام توان در این دیدار ظاهر شود تا بتواند به برتری برسد. به نظرم کادرفنی باید با بازیکنان صحبت کند و از نطر ذهنی آنها را آماده این دیدار کند چون پیروزی در دربی آمادگی ذهنی می خواهد.

تیم پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است . درست است آنها در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته اند اما دربی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی بتواند از لحاظ ذهنی آماده باشد برنده این دیدار خواهد بود.

به نظرتان بلانکو می تواند در این دیدار گلزنی کند؟

بلانکو بازیکن توانمندی است که می تواند در لحظه شرایط بازی را تغییر دهد. او به زمان بیشتری نیاز دارد تا به هماهنگی بیشتری دست پیدا کند.

بانوان هم برای اولین بار در دربی حضور خواهند داشت؟

اتفاق خوبی است که بانوان می توانند در دربی حضور داشته باشند. کلا در بازی‌های بزرگ حضور تماشاگران بر جذابیت بازی اضافه می کند

نبودن مرادمند در دربی چقدر تاثیرگذار است؟

مرادمند بازیکن بزرگی است و تجربه خوبی در بازی‌های بزرگ دارد. البته استقلال مدافعان خوبی دارد که می توانند به موفقیت تیم کمک کنند.

استقلال می تواند عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کند؟

استقلال امسال نتایج خوبی گرفته و باید تلاش کند تا پایان فصل همین روند را ادامه دهد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها