اندر احوالات مهدی خان هاشمی نسب
96657
با او از نان و نمک سخن نگویید!
20 آذر 1402 10:24
استقلال مهدی هاشمی‌نسب را به کادرفنی‌اش اضافه کرده بود تا احتمالا حواشی را جمع کند، اما او فعلا خودش تبدیل به کانون حاشیه شده است.

روزنامه گل

ورزش‌مدیا: استقلال مهدی هاشمی‌نسب را به کادرفنی‌اش اضافه کرده بود تا احتمالا حواشی را جمع کند، اما او فعلا خودش تبدیل به کانون حاشیه شده است. بعد از کشمکش‌هایی که بر سر اصل حضور او در تیم و رقم قراردادش و صدور مجوز حضورش در کنار زمین ایجاد شد، تازه دو بازی است که هاشمی‌نسب به صورت قانونی فرصت نشستن روی نیمکت استقلال را پیدا می‌کند. هر دو بازی هم حاشیه‌های جدی با نقش‌آفرینی خود او داشته است؛ در اصفهان فیلمبردار بازی با ذوب‌آهن مدعی شد هاشمی‌نسب به او فحش داده و در اهواز مربی دروازه‌بانان فولاد با همین استدلال دنبال آقا مهدی بود تا برخورد فیزیکی با او داشته باشد.

نادر غبیشاوی گفته هاشمی‌نسب به نوامیس او فحش داده و بابت این رفتار، آن هم بعد از سال‌ها رفاقت و هم‌خانه بودن گلایه کرده. هاشمی‌نسب هم جواب داده: «اصلا غبیشاوی را نمی‌شناسم!» ما آنجا نبودیم و قصد قضاوت نداریم. حتی حواشی و کشمکش‌های تمام این سالیان هاشمی‌نسب روی نیمکت را هم نادیده می‌گیریم و بر اساس آن حکم نمی‌دهیم. فقط این که چطور ممکن است وقتی هاشمی‌نسب و غبیشاوی هر دو فصل گذشته عضو کادرفنی فولاد بودند، او مربی دروازه‌بان‌های این تیم را به جا نیاورد؟ می‌شود آدم در یک جمع 10 نفره، همکارش را نشناسد؟

صد البته اینطور نشانختن‌ها از هاشمی‌نسب بعید نیست؛ همانطور که او تیمی را به جا نیاورد که مدافع ایرانی کوپه‌داغ ترکمنستان را جذب کرد و سکوی پرتابش به سمت تیم ملی شد. فرنگی‌ها ضرب‌المثلی دارند که می‌گوید: «آدم در ظرفی که از آن غذا خورده آب دهان نمی‌اندازد.» هر بلایی هم که در پرسپولیس سر هاشمی‌نسب آمده بود، او می‌توانست حرمت نان و نمک را نگه دارد و حتی با وجود حضور در استقلال، سرش را پایین بیندازد و فوتبالش را بازی کند. انتخاب آقا مهدی اما چیز دیگری بود، تصمیمات و واکنش‌های امروزش هم چندان جای تعجب ندارد.

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #مهدی هاشمی نسب #جواد نکونام
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها