بازی چنگی به دل نزد اما پرسپولیس با 3 امتیاز احیا شد
96618
درخشان: دربی را ببرید انگار قهرمان شدید
19 آذر 1402 09:47
آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد پیروزی بعد از شش بازی باعث می شود تیم شما احیا شود. برای همین پرسپولیس با شکست دادن هوادار احیا شد.حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان مقابل هوادار در تهران گفت: پرسپولیس برای احیا شدن برد می خواست و برای همین بازهم استرس و ترس از شکست در ساق پاهای بازیکنان دیده می شد.

روزنامه گل

آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد پیروزی بعد از شش بازی باعث می شود تیم شما احیا شود. برای همین پرسپولیس با شکست دادن هوادار احیا شد.حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان مقابل هوادار در تهران گفت: پرسپولیس برای احیا شدن برد می خواست و برای همین بازهم استرس و ترس از شکست در ساق پاهای بازیکنان دیده می شد. برای همین من عقیده دارم بازی با هوادار به لحاظ فنی چنگی به دل نزد. اما این پیروزی چند اهمیت ویژه برای پرسپولیس داشت. مهمترین اهمیت کسب 3 امتیاز بود. پرسپولیس بعد از شش بازی موفق شد برنده شود. وقتی شما بعد از چند ناکامی برنده شوید به لحاظ روحی روانی فشار از روی شما برداشته می شود. درواقع تیم احیا می شود. اهمیت دیگر این پیروزی این است که شما به چرخه مدعیان بر می گردید و حال هوای تیم به بردن درلیگ بر می گردد. جو سکو ها درست می شود و شما از فشار باختن خارج می شوید.

حمید درخشان در ادامه درباره خط دفاع و اینکه در این بازی منسجم تر از بازی مقابل الدحیل بازی کردند گفت: در بازی با الدحیل و همینطور چند بازی قبل تر خط دفاع ما اصلا منسجم بازی نمی کرد و در برگشت ها ضعیف بودند و از عمق به حریف موقعیت می دادند اما در بازی با هوادر این مشکل را تقریبا حل کرده بودند و نسبت به قبل بهتر شده بودند. گولسیانی و کنعانی زادگان نزدیکتر به هم بازی می کردند ودر برگشت هم هم بهتر عمل کردند و برای همین به خط حمله هوادار کمتر فضا برای حمله از عمق دادند.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد باهویی در مقابل هوادار گفت: این بازیکن فوتبال بلد است اما مهاجم خیلی خوبی نیست. او مقابل هوادار بهتر از قبل بازی کرد و اگر کمی خوشانس بود گل او را هم داور قبول می کرد. در مجموع باید به او بیشتر بازی بدهند و نیز کادر فنی با او بیشتر در تمرین ها کار کنند. درواقع باید به او اعتماد کنیم. وقتی شما مهاجم دیگری ندارید باید با این بازیکن کنار بیایید.

حمید درخشان در ادامه در مورد بازی با استقلال در پایان هفته گفت:دربی شرایط خودش را دارد. این بازی با تمام بازی ها فرق می کند. شما اصلا به بازی قبل از دربی نباید فکر کنید حالا می خواهد شما برنده شده باشید یا باخته باشید. بنابراین تیجه بازی قبل در دربی اثر ندارد. در این بازی هر تیمی که به لحاظ روحی روانی آماده تر باشد برنده خواهد شد. درواقع تیمی که به لحاظ روحی روانی در وضعیت خوبی باشد راحت تر در دربی بازی خواهد کرد. درغیر این صورت فشار زیادی در بازی تحمل خواهد کرد و احتمال شکست بیشتر خواهد شد. حال با تمام این اوصاف و شرایطی که این روزها برای پرسپولیس رخ داده من فکر می کنم شما یک پرسپولیس متفاوت را در دربی خواهید دید. پرسپولیس توان بردن دربی را دارد و برای همین می آیند که با پیروزی در این بازی خوشان را بیشتر از قبل ثابت کنند. شما بدایند که پرسپولیس برنده دربی باشد هواداران همه چیز را فراموش می کنند و تا مدت ها تیم در آرامش قرار خواهد داشت و در ادامه لیگ هم بهتر بازی خواهد کرد. به عقیده من پیروزی در دربی به اندازه یک قهرمانی ارزش دارد. هوادار در طول فصل از شما دوچیز می خواهد یک اینکه برنده دربی شوید و اگر در این مهم موفق نبودید باید حتما با قهرمانی جبران کنید بنابراین بازهم تاکید می کنم بردن در دربی به اندازه قهرمانی ارزش دارد. البته باید این را هم اضافه کنم عکس این موضوع هم وجود دارد و بعد از باخت در دربی حداقل تا چند وقت اوضاع خوبی نخواهید داشت و فشار بر روی شما و تیم بیشتر از قبل خواهد شد.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #یحیی گل محمدی #دربی #استقلال #حمید درخشان #جواد نکونام
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها