آمار بازی با فولاد و استقلال
96548
تقابل بهترین خط دفاع با بدترین خط حمله!
18 آذر 1402 09:28
استقلال در شرایطی امروز میهمان تیم فولاد خوزستان است که آبی پوشان با تنها 6 گل خورده در 10 بازی بعد از پرسپولیس که فقط 5 گل خورده در 9 مسابقه دارد، دومین خط دفاع برتر لیگ بیست و سوم محسوب می شود. از آن طرف فولادی ها با تنها 4 گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند.

روزنامه گل

استقلال در شرایطی امروز میهمان تیم فولاد خوزستان است که آبی پوشان با تنها 6 گل خورده در 10 بازی بعد از پرسپولیس که فقط 5 گل خورده در 9 مسابقه دارد، دومین خط دفاع برتر لیگ بیست و سوم محسوب می شود. از آن طرف فولادی ها با تنها 4 گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. در شرایطی که استقلالی ها در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتند و سخت گل می خوردند، باید دید خط حمله فولاد با این وضعیت می تواند در خانه دروازه استقلال را باز کند یا نه؟ همچنین فولاد خوزستان با 17 گل خورده یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ را دارد و باید برابر استقلالی قرار بگیرد که با 15 گل زده در هر بازی یکی از بهترین خطوط حمله لیگ امسال محسوب می شود. باید نتیجه این تقابل بهترین و بدترین های لیگ امسال چه نتیجه ای به دنبال دارد؟

خطر از دست دادن دربی بیخ گوش جواد

جواد نکونام و امید حامدی فر تنها استقلالی هایی هستند که در صورت دریافت اخطار در بازی با فولاد دیدار بعدی تیم شان مقابل پرسپولیس را از دست می دهند. شاید غیبت حامدی فر در دربی اهمیت چندانی نداشته باشد، اما محرومیت نکونام می تواند برای آبی پوشان بسیار گران تمام شود. نکونام که که برخی مواقع کنار خط از کوره در می رود و به داوران اعتراض می کند هم استعداد دریافت اخطار در بازی مقابل تیم سابق اش را دارد و باید دید او می تواند به هر قیمتی خونسردی خودش را حفظ کند یا امروز اتفاق های دیگری رقم خواهدخورد؟

دومین جدال لالیگایی نکونام

جواد نکونام در دوئل قبلی خودش مقابل یک مربی اسپانیایی موفق شد با نتیجه 2 برصفر پاکوخمس و و شاگردانش در تیم تراکتور تبریز را با نتیجه 2 بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست بدهد. دیداری که به لحاظ فنی و زیبایی هم توجه طرفداران فوتبال را به خود جلب کرد و از آن به عنوان جدال لالیگایی نام بردند. حالا شاهد جدال لالیگایی دیگر بین نکونام و خوان ایگناسیو مارتینز اسپانیایی خواهیم بود که سابقه سرمربیگری در فوتبال آلبسته، کارتاگنا، لوانته، رئال وایادولید، المریا و رئال ساراگوسای اسپانیا، شنژن چین و همچنین العربی کویت را در کارنامه دارد. باید دید جواد لالیگایی در دومین جدال با مربیان اسپانیایی هم می تواند یک بازی خوب به نمایش بگذارد و یک برد دلچسب دیگر کسب کند یا اینبار تحت تاثیر دربی شرایط متفاوت از قبل خواهد بود؟

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #فولاد
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها