داستان خداداد و تیم ملی
96477
آمد و شد بی‌فایده
15 آذر 1402 15:36
کادرفنی پر و پیمان امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، طی ماه‌های گذشته سوژه انتقادات زیادی بوده است. اینطور به‌نظر می‌رسید که او به خیلی از منتقدان یک پست داده تا به نوعی ساکت‌شان کند.

روزنامه گل

کادرفنی پر و پیمان امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، طی ماه‌های گذشته سوژه انتقادات زیادی بوده است. اینطور به‌نظر می‌رسید که او به خیلی از منتقدان یک پست داده تا به نوعی ساکت‌شان کند. این فرضیه درست یا غلط در مورد خداداد عزیزی جدی‌تر از دیگران مطرح بود؛ کسی که پیش از دریافت حکم مشاوره اتفاقا انتقادات تندی از تیم ملی انجام می‌داد و در یک نمونه مشهور، حضور سعید‌الهویی در کادرفنی را به‌شدت زیر سؤال برده بود. او اما به کادرفنی ملحق شد، به‌شدت از این موضوع استقبال کرد، در اتفاقی نه‌چندان حرفه‌ای حتی لباس کادر را پوشید و در تمرینات حضور یافت و روی آنتن تلویزیون از‌الهویی معذرت خواست! به این ترتیب به‌نظر می‌رسید خداداد کاملا در تیم ملی هضم شده و خودش را بخشی از مجموعه می‌داند؛ مخصوصا که بعد از نمایش ضعیف تیم ملی در نیمه‌دوم بازی با ازبکستان، ضمن دفاع از کلیت کار گفته بود حس می‌کند ایران به فینال جام ملت‌ها خواهد رسید!

این مقدمه طولانی چیده شد تا شگفت‌انگیز بودن خبری را نشان بدهد که دیروز روی خروجی رسانه‌ها رفت؛ اینکه خداداد عزیزی از ادامه همکاری با تیم ملی انصراف داده است! اینکه شما چطور ناگهان از آن همه شور و حرارت به خداحافظی می‌رسی چیز عجیبی به‌نظر می‌رسد، عجیب‌تر از آن اما رسمی شدن استعفا از پستی مثل «مشاوره» است. شما برای مشورت دادن محدودیت چندانی نداری و سرمربی تیم ملی به راحتی می‌تواند ضمن یک تماس، هر وقت که خواست مشاوره دریافت کند. با این حال اینکه خداداد چنین تصمیمی گرفته و آن را رسمی و رسانه‌ای هم کرده جای بحث دارد. آیا او آنقدر که می‌گوید به آینده تیم ملی امیدوار نیست؟ اگر هست، پس چرا خودش را از حضور کنار این مجموعه و شریک شدن در موفقیتی بزرگ مثل حضور در فینال آسیا محروم می‌کند؟ آمد و رفت خداداد در تیم ملی به‌طور کلی عجیب بود و شاید به جرأت بتوان گفت از نظر حرفه‌ای و پایگاه اجتماعی، آورده خاصی برای او نداشت.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها