نگاهی به مازاد های استقلال وسرنوشت آنها
96465
انتخاب های اغلب درست!
15 آذر 1402 10:23
هنوز نیم فصل لیگ بیست سوم از راه نرسیده است که خبرهایی درباره جدایی احتمالی تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله ارسلان مطهری و پیمان بابایی و محمدرضا خالدآبادی به گوش می رسد.

روزنامه گل

هنوز نیم فصل لیگ بیست سوم از راه نرسیده است که خبرهایی درباره جدایی احتمالی تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله ارسلان مطهری و پیمان بابایی و محمدرضا خالدآبادی به گوش می رسد. به همین بهانه نگاهی به جداشده ها و با یکنان مازاد استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل طی 4 فصل اخیر یعنی فصول نوزدهم تا بیست و دوم انداخته ایم و سرنوشت بر خی بازیکنان بعد از جدایی را بررسی کرده ایم که مشخص شود واقعا نفرات ضعیف و نا آماده ای بودند یا کادرفنی استقلال راه بازی گرفتن از آنها را بلد نبود؟

فصل ۰۲-۱۴۰۰۱: با نظر ریکاردو ساپینتو سیاوش یزدانی(سپاهان)، عزیزبک آمانوف(نسف قارشی) از استقلال جدا شدند. یزدانی در سپاهان هم زیر نظر ژوره مورایس چنگی به دل نزد، اما آمانوف در کمتر از 15 بازی برای نسف قارشی در لیگ ازبکستان و لیگ قهرمانان آسیا 6 گل زده دارد و 4 پاس گل داده تا مشخص شود استقلالی ها ستاره با ارزشی را از دست دادند!

فصل ۰۱-۱۴۰۰: سیاوش یزدانی(خدمت سربازی-ملوان)، حسین مرادمند(خدمت سربازی-ملوان) به ملوان رفتند و در این جدایی اجباری بر خلاف انتظار در. انزلی روزهای بدی را تجربه کردند و اصلا فرصت بازی به آنها نرسید. آرش رضاوند(قرضی-فولاد) در فولاد زیر نظر جواد نکونام درخشید تا برای لیگ بیست و دوم دوباره به استقلال برگردد. امین قاسمی‌نژاد(قرضی-گلگهر) هم بعد از جدایی تا یکی دوفصل موفق نبود، اما امسال او تا اینجا در 11 بازی برای تیم جدیدش 4 گل زده دارد و 2 پاس گل هم داده است. متین کریم‌زاده(قرضی-نساجی) بعد از جدایی هرگز نتوانست در تیم جدیدش بدرخشد. عارف آقاسی(فولاد) با میل خودش جدا شد و اتفاقا شرایط خوبی هم پیدا کرد و به تیم ملی هم دعوت شد. استقلالی ها دوباره مشتری او شدند اما اینبار راه آبی ها و آقاسی از هم جدا بود. بابک مرادی(هوادار)، رشید مظاهری(سپاهان) هم هردو بعد از استقلال شرایط خوبی نداشتند و تابه امروز کسی از جدایی آنها پشیمان به نظر نمی رسد. داستان محمدرضا آزادی(آلومینیوم) فرق دارد. او در دوفصل اخیر درخشش خوبی در تیم های جدیدش داشت. امسال هم در 13 بازی برای نساجی تا اینجا 6 گل زده دارد و گفته می شود مورد توجه چند تیم مطرح لیگ برتری از جمله پرسپولیس قرار گرفته است.

فصل ۰‌۰-۱۳۹۹: فرشید باقری(گل‌گهر)، سجاد آقایی (قرضی-نساجی)، فردین رابط(قرضی-نفت مسجد سلیمان) و رضا آذری(قرضی-ماشین‌سازی) تقریبا همگی غیر از فرشید باقری که البته او هم به شدت افول کرده بقیه تقریبا محو شده اند و خبر خاصی از آنها نیست! این موضوع نشان می دهد فرهاد مجیدی در انتخاب هایش برای لیست مازاد اشتباه نکرده بود.

فصل ۹۹-۱۳۹۸: سجاد آقایی(قرضی-ذوب‌آهن)، میلاد باقری(پارس جنوبی)، مرتضی آقاخان(سایپا) هم بعد از جدایی راه به جایی نبردند و امروز دیگر خبری از آنها نیست!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها