شاگردان یحیی می‌توانند یک شب رویایی را رقم بزنند
96420
شاه محمدی : باهویی بازی نکند بیشتر به پرسپولیس کمک می‌کند
14 آذر 1402 11:11
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد پرسپولیس در تهران برای صعود محکوم بهپیروزی است و  باتوجه به اینکه هواداران حضور دارند می تواند شب خوبی را در ورزشگاهآزادی رقم بزنند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد پرسپولیس در تهران برای صعود محکوم بهپیروزی است و باتوجه به اینکه هواداران حضور دارند می تواند شب خوبی را در ورزشگاهآزادی رقم بزنند.

جمشید شاه محمدی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در خصوص بازی آخر با الدحیل درتهران و اینکه می توانیم با شکست دادن این تیم صعود کنیم گفت: وضعیت گروه مشخص استالدحیل حذف شده و شانسی برای صعود ندارد برای همین مقابل تیم بدون انگیزه قطری ما درتهران و ورزشگاه آزادی محکوم به بردن هستیم و با این سه امتیاز می‌توانیم به دور بعد صعودکنیم. در واقع این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و برای صعود باید حتما برنده شویم. ما از بازی با الدحیل خاطره خوبی داریم و این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازی رفت در دوحه شکست دادیم برایهمین معتقدم که بازهم می توانیم در تهران با حمایت هواداران برنده شویم.

شاه محمدی در ادامه در خصوص تر کیب پرسپولیس گفت: وقتی شما برد می خواهید باید با ٢یا ٣ مهاجم بازی کنید اما پرسپولیس یک مهاجم هم به زور دارد. برای همین باید از عناصرهجومی در کنار شهاب زاهدی در خط حمله استفاده کند تا بتواند به هدفش برسد. عالیشاه،ترابی، محمد عمری و حتی میلاد سورکی بازیکنانی هستن که می توانند در خط حمله به شهاب کمک کنند. برای همین با یک سیستم شناور که در موقع حمله هافبک ها بتوانند در محوطهجریمه حریف قرار بگیرند و نقش مهاجم کاذب را بازی کنند بهترین روش برای گل زدن است.

مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس در خصوص نبیل براهویی و اینکه چرا از او اسم نمی بردگفت : در مورد باهویی باید بگویم خیلی بازیکن ضعیفی است حضور او در زمین اصلااحساس نمی شود. او وقتی به زمین می آیدانگار یک بازیکن کنار داریم و متعاقبا کار بچه ها سخت تر می شود او در بازی با النصر وقتی که ما گل می خواستیم به زمین آمد و کاری نکرد. او در آن بازی یک بار هم صاحب توپ نشد و حتی در یک حرکت مهم و رو به جلو که صاحبموقعیت شده بودیم با یک خطای بی مورد جلوی حرکت ترابی را هم گرفت. برای همین او اگربازی نکند بیشتر به پرسپولیس کمک کرده است.

شاه محمدی در ادامه در خصوص بازی امروز و اینکه کدام بازیکنان نقش موثری خواهند داشت گفت : هر ١١ بازیکنی که در زمین حاضر می شوند نقش موثری خواهند داشت . از علیرضابیرانوند گرفته تا شهاب زاهدی که در نوک حمله بازی می کند. همانقدر که در این بازی گل میخواهیم و باید پیروز شویم باید در خط دفاع و هافبک هوشیار باشیم و در ابتدا گل نخوریم ومتعاقبا سازی را در دست بگیریم و بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم . خوردن یک گل کار راخیلی سخت خواهد کرد برای همین باید مواظب باشیم که ابتدا گل نخوریم و سپس به گل زدنفکر کنیم . سپس باید بازی احساسی را کنار بگذاریم. ٩٠ دقیقه وقت داریم که با ارائه یک بازیمنطقی و با تمرکز بالا حریف را با حمایت هواداران شکست دهیم. خط هافبک وظیفه سنگینی دارد و باید هم به خط دفاع کمک کند و هم برای حمله برنامهریزی داشته باشد و خلق موقعیت کند. این بازی به اندازه یک فینال مهم است و برای صعود بایدبا یک نتیجه خوب برنده شد. پرسپولیس با بازیکنانی که دارد می تواند در خانه برنده این بازی باشد و یک شب رویایی را رقم بزند.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #آرش جعفری #یحیی گل محمدی #نبیل باهویی #جمشید شاه محمدی #پیشکسوت پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها