شاهین بیانی:قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد
96415
استقلال از نبود مرادمند ضربه خواهد خورد
14 آذر 1402 11:03
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال می گوید این تیم باید تمرکزش را برای قهرمانی در پایان فصل بگذارد تا به این عنوان دست پیدا کند.

روزنامه گل

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال می گوید این تیم باید تمرکزش را برای قهرمانی در پایان فصل بگذارد تا به این عنوان دست پیدا کند.

درباره بازی استقلال مقابل فولاد چه نظری دارید؟

استقلال بازی سختی مقابل فولاد در پیش دارد و باید در این دیدار به ۳ امتیاز دست پیدا کند .به نظرم بازیکنان استقلال باید با تمرکز بالا در این دیدار طاهر شوند تا بتوانند به موفقیت برسند. امیدوارم که این اتفاق بیفتد

فولاد را چطور ارزیابی می کنید؟

فولاد تیم‌ خوبی است و در سال‌های گذشته این مساله را ثابت کرده است. درست است که آنها امسال نتایج خوبی را کسب نکرده اند اما مقابل استقلال انگیزه دارند که با تمام توان ظاهر شوند.

نبود مرادمند چقدر در این بازی تاثیرگذار است؟

مرادمند مدافع خوبی است و از نظر تجربه خیلی به استقلال در میدان کمک می کند . امیدوارم هرچه زودتر شرایط حضور در میادین را بدست بیاورد زیرا استقلال از نبود این بازیکن ضربه خواهد خورد

به نظرتان بلانکو در این بازی گلزنی خواهد کرد؟

بلانکو نیاز به زمان بیشتری دارد تا با سایر بازیکنان به هماهنگی برسد. او توانایی گلزنی را دارد و به نظرم در درازمدت خیلی به استقلال کمک خواهد کرد.

استقلال توانایی کسی عنوان قهرمانی نیم فصل را دارد؟

کار سخت است اما به اعتقاد من استقلال باید تمرکزش را برای قهرمانی در آخر فصل بگذارد زیرا قهرمانی نیم فصل زیاد اهمیتی ندارد

آیا استقلال نیاز به تقویت دارد؟

به هر حال تیمی که می خواهد قهرمان شود باید در نیم فصل خودش را تقویت کند. استقلال با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد و نتوانست یارگیری کند باید بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها