96412
امروز یک بازی در ایران 3 هیچ می‌شود!
14 آذر 1402 10:41
اعضای تیم فوتبال داماش به جای مسابقه رسمی امروز در رشت تمرین می‌کنند.

روزنامه گل

در حالی‌که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، امروز 6 مسابقه در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران باید انجام شود، اما دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و داماش گیلان به‌طور قطعی برگزار نخواهد شد.

باشگاه داماش گیلان که چندی پیش با تغییر مالکیت با حضور نصیر نعیمی‌پور مواجه شد و چهار روز قبل هم سرمربی خود را برای سومین بار تغییر داد و علی‌اصغر کلانتری را جانشین علی نظرمحمدی کرد، امروز در دیدار مقابل نفت و گاز گچساران حضور پیدا نمی‌کند.

شب گذشته جلسه هماهنگی پیش از این مسابقه با حضور نماینده باشگاه نفت و گاز و عوامل برگزاری بازی در گچساران انجام شد، اما مدیر تیم داماش در این نشست حضور نداشت

کاروان تیم فوتبال داماش گیلان ساعت 10 صبح روز گذشته با اتوبوس از رشت راهی تهران شدند تا برای سفر به گچساران پرواز خود را انجام بدهند، اما آنطور که گفته شده به‌خاطر لغو پرواز یا فراهم نشدن بلیت، پرواز نکردند و دوباره شبانه به رشت برگشتند.

با وجود اینکه طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ تیم‌های نفت و گاز گچساران و داماش گیلان باید از ساعت 14 امروز به میزبانی تیم نفت و گاز مقابل هم قرار می‌گرفتند، اما داماشی‌ها در زمین حضور پیدا نخواهند کرد تا این مسابقه سه بر صفر به سود شاگردان پیروز قربانی شود.

در روز این مسابقه و لغو آن، اعضای تیم داماش گیلان قرار است از ساعت 15 امروز در زمین دانشگاه رشت یک جلسه تمرینی داشته باشند.

#داماش گیلانیان #لیگ دسته یک باشگاه های ایران #نفت و گاز گچساران
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها