وقتی رادوشوویچ پول ناحق می‌گیرد و طلبکار می‌شود
96357
مردم؛ سیبل بی‌لیاقتی مدیران!
13 آذر 1402 09:35
حکایت غریبی است؛ بوژیدار رادوشوویچ بعد از این که دو سال تمام در خانه استراحت کرد و چیزی حدود یک میلیون یورو پرسپولیس را تیغ زد، تازه دنبال این است که بابت مالیاتش شکایت جدیدی علیه باشگاه ایرانی طرح کند.

روزنامه گل

حمید بختیاری - حکایت غریبی است؛ بوژیدار رادوشوویچ بعد از این که دو سال تمام در خانه استراحت کرد و چیزی حدود یک میلیون یورو پرسپولیس را تیغ زد، تازه دنبال این است که بابت مالیاتش شکایت جدیدی علیه باشگاه ایرانی طرح کند. حالا که هواداران عارض شده‌اند، استاد استوری گذاشته و نوشته: «شما لیاقت نداشتید.» خب البته او به طور کلی راست می‌گوید، اشکالش فقط این است که در تشخیص طرف بی‌لیاقت دچار اشتباه شده. هواداران که صاحبان بی‌مزد و منت این فوتبال‌اند و باید روی چشم بازیکن و مربی جا داشته باشند. بی‌لیاقت اصلی، مدیرعامل گنجشک‌روزی و پوپولیستی است که از صدقه سر سیستم سفله‌سالار کشور به مقام و منصب می‌رسد و ظرف شش ماه طوری باشگاه را شخم می‌زند که تا شش سال بعد جانشینان او باید تقاص پس بدهند.

این مردم رنج‌کشیده نه، هدف اصلی استوری رادوشوویچ باید شما باشید جناب محمدحسن انصاری‌فرد؛ شما که سرمربی موفق تیم را با هزار زور و زحمت فراری دادید و یک غرامت سنگین به باشگاه تحمیل کردید، شما که اوساگونای بنجل را گرفتید تا تنها هنرش سوت کردن پنالتی دربی به کره ماه باشد، شما که بی‌توجه به سابقه آنتونی استوکس صد هزار دلار پول بی‌زبان را دستش دادید تا بعد از شصت‌وسه دقیقه بازی برای پرسپولیس سراغ عیاشی برود و برای مردم زبان‌درازی کند، شما که برای خوشامد چهار تا پیج بچگانه هواداری با گلر نیمکت‌نشین تیم قرارداد سه ساله با دستمزد دلاری و صعودی بستید تا حالا اینطور از پشت نقاب محجوبیت بیرون بیاید و برای ولی‌نعمتانش رجز بخواند. کاش به همان اندازه که فکر و ذکرتان درگیر مساعده برداشتن برای خودتان و خرید کفش و جوراب از حساب باشگاه بود، دل‌تان برای این تیم بی‌نوا هم می‌سوخت.

این همان داستان ناعادلانه همیشگی است؛ این که مدیران منصوب سیستم گند بزنند، اما تاوان و تحقیرش نصیب مردم بی‌گناه شود. کی تمام می‌شوید شما؟

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #رادوشوویچ
تازه ترین خبرها