96342
اسدی: پرسپولیس همچنان درگیر مشکل عدم گلزنی مهاجمانش است/ زاهدی ویژگی‌های یک مهاجم ششدانگ را ندارد
12 آذر 1402 17:29
 کارشناس فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس باید قبل از ورود به مسابقات آسیایی تیم را هر چه قدرتمندتر و مجهزتر راهی رویدادهای بین‌المللی می‌کرد.

روزنامه گل

ابراهیم اسدی درباره دیدار پرسپولیس و النصر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پرسپولیس بازی هوشمندانه‌ای را برابر النصر ارائه کرد و از دقایق ابتدایی نیز در تمامی نقاط زمین جلوی نفوذ بازیکنان تهاجمی آن‌ها را با پرسینگ گرفت و نگذاشت نفرات تکنیکی و تهاجمی‌شان به راحتی بازی‌سازی کنند. همچنین بعد از اخراج بازیکن النصر، پرسپولیس مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های مناسبی را روی دروازه النصر ایجاد کرد، اما با کمی بدشانسی این فرصت‌ها از دست رفت.

وی افزود: در مجموع پرسپولیس در این دیدار بیرون از خانه، با برنامه و روان‌تر از رقابت‌های قبلی خود بازی کرد. به نظرم اگر پرسپولیس با همین روند در بازی‌های آینده خود به میدان برود، مطمئناً نتایج بهتر و دلخواهش را کسب خواهد کرد.

*امیدوارم پرسپولیس با تعداد گل زیاد الدحیل را شکست بدهد

کارشناس فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس و الدحیل در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان در تهران، عنوان کرد: به طور حتم یحیی گل‌محمدی برنامه خاصی برای دیدار با الدحیل خواهد داشت و باز هم پرسپولیس می‌تواند با یک بازی فنی و تاکتیکی نتیجه مدنظر خودش را به دست آورد و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. با اینکه الدحیل از دور مسابقات حذف شده و دیدار با پرسپولیس تشریفاتی است، اما نباید بازیکنان پرسپولیس این تیم را دست‌کم بگیرند.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس اهمیت فراوان این دیدار را می‌دانند و برای حمایت تیم محبوب‌شان به ورزشگاه آزادی می‌آیند. امیدوارم پرسپولیس هم با تعداد گل زیاد، الدحیل را شکست بدهد تا شب فراموش نشدنی دیگری برای طرفداران سرخ رقم بخورد.

*پرسپولیس همچنان درگیر مشکل عدم گلزنی مهاجمانش است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در آسیا گفت: پرسپولیس در ۷ سال اخیر، ۶ سال قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام شده و هم اکنون باید برای قهرمانی آسیا هدف‌گذاری داشته باشد. بر همین اساس باید قبل از ورود به مسابقات آسیایی تیم را هر چه قدرتمندتر و مجهزتر راهی رویدادهای بین‌المللی می‌کردند. پرسپولیس قبل از آغاز فصل نتوانست آنچنان یارگیری مناسبی در سطح رقابت‌های آسیایی کند و بازیکنان مدنظر گل‌محمدی هم به خدمت گرفته نشدند. اما در طرف مقابل، سپاهان در هر پست دو بازیکن خوب جذب کرد و قبل از بازی آخر، موفق شد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

اسدی با اشاره به اینکه پرسپولیس در پست فوروارد همچنان با کمبود مواجه است، یادآور شد: شهاب زاهدی بازیکن خیلی خوبی است، اما فکر می‌کنم او آگاهی مناسبی برای چارچوب‌شناسی و شرایط خوب یک مهاجم ششدانگ کامل را ندارد. بر همین اساس پرسپولیس از ابتدای فصل تا الان همچنان درگیر مشکل عدم گلزنی مهاجمانش است. وقتی تیم فوروارد نیاز دارد باید باشگاه بازیکنانی که از لحاظ رزومه و عملکرد به درد پرسپولیس می‌خورند، را جذب می‌کرد. در سال‌های اخیر وقتی طارمی از پرسپولیس رفت، علی علی‌پور جایگزینش شد و حتی سال پیش هم عیسی آل‌کثیر مهاجم فرصت‌طلبی بود که او نیز از پرسپولیس رفت تا مشکل گلزنی پرسپولیس بیشتر شود.

#پرسپولیس
تازه ترین خبرها