داستان عجیب استقلال و فیلمبردار اصفهان
96271
تمامش کنید!
11 آذر 1402 09:25
به نظر می‌رسد قرار نیست حواشی بازی ذوب‌آهن و استقلال تمام شود. همانطور که می‌دانید بزرگترین جنجال این بازی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، درگیری لفظی جواد نکونام و دستیارانش با فیلمبردار مسابقه بود. دلیل؟ ادعا می‌کردند او بیش از حد به آنها نزدیک شده و حریم کادرفنی را شکسته است. خود فیلمبردار اما می‌گوید تنها در حال انجام وظیفه‌اش بوده و از مربیان استقلال الفاظ آنچنانی شنیده است.

روزنامه گل

حسین دشتی داغیانی - به نظر می‌رسد قرار نیست حواشی بازی ذوب‌آهن و استقلال تمام شود. همانطور که می‌دانید بزرگترین جنجال این بازی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، درگیری لفظی جواد نکونام و دستیارانش با فیلمبردار مسابقه بود. دلیل؟ ادعا می‌کردند او بیش از حد به آنها نزدیک شده و حریم کادرفنی را شکسته است. خود فیلمبردار اما می‌گوید تنها در حال انجام وظیفه‌اش بوده و از مربیان استقلال الفاظ آنچنانی شنیده است.

کاری نداریم حق با کیست، اما باشگاه استقلال سندی از تخلفات فیلمبردار منتشر کرده که نشان می‌دهد او در حال «فیلمبرداری» بوده است! حقیقتا که چه کار زشتی؛ اقا شما مگر نمی‌دانی بازی مساوی شده و کادرفنی اعصاب ندارد؟ پس چرا داری فیلم می‌گیری؟ برو، هر وقت استقلال برد بیا، از شادی و جشن دوستان فیلم بگیر!

خارج از شوخی واقعا عجیب است که یک موضوع ساده اینقدر کش پیدا می‌کند. مساله فقط همین است که نکونام به خاطر از دست دادن برد ناراحت بود و یک واکنشی عصبی نه‌چندان موجه به تصویربردار مسابقه نشان داد. قطعا اگر استقلال برنده این بازی شده بود، نکونام مشکلی با نزدیک شدن فیلمبردار به خودش نداشت و شاید حتی برای او ژست هم می‌گرفت!

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها