حواله ماشین دادند اما بعد دبه کردند
96269
پیروانی: علی دایی دروغ نمی‌گوید به ما آب‌میوه هم ندادند
11 آذر 1402 09:22
آرش جعفری - علی دایی چند روز پیش مصاحبه‌ای کرد که نسل 98 از نسل این روزهای فوتبال خیلی سرتر است. در ادامه این مصاحبه علی دایی در واکنش به پاداش‌ها هم گفت بابت صعود به جام‌جهانی برعکس بازیکنان این نسل که پاداش ورود خودرو گرفتند اما به ما هیچ‌چیزی ندادند.

روزنامه گل

آرش جعفری - علی دایی چند روز پیش مصاحبه‌ای کرد که نسل 98 از نسل این روزهای فوتبال خیلی سرتر است. در ادامه این مصاحبه علی دایی در واکنش به پاداش‌ها هم گفت بابت صعود به جام‌جهانی برعکس بازیکنان این نسل که پاداش ورود خودرو گرفتند اما به ما هیچ‌چیزی ندادند.

بعدازاین مصاحبه داریوش مصطفوی رئیس سابق فدراسیون فوتبال در دوره‌ای که حماسه ملبورن در آذر 1376 رقم خورد در واکنش به اظهارات اخیر علی دایی و صحبت‌هایی که درباره آن تیم مطرح‌شده حرف‌های جالبی درباره صعود به جام‌جهانی فرانسه، مسئله پاداش بازیکنان، تغییرات در رأس کادرفنی تیم ملی و شرایط کلی فوتبال ملی بعدازآن مطرح می‌کند و مدعی شد که دایی دروغ می‌گوید و آن‌ها هم پاداش حواله خودرو گرفتند.

در همین راستا، با افشین پیروانی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که جزو نسل 98 است و در جام‌جهانی 98 فرانسه هم حضور داشت در واکنش به صحبت‌های داریوش مصطفوی و در حمایت از علی دایی گفت: علی دایی هیچ‌وقت دروغ نمی‌گوید. علی هر حرفی زده است درست است. پاداش؟ آب‌میوه هم به ما ندادند.

قبل از صعود دوستان و آقایان خیلی وعده‌ووعید دادند ولی بعد از صعود هیچ خبری نشد ! اول گفتند بازیکنانی که فیکس بودند خانه می‌دهیم و بازیکنان ذخیره زمین اما هیچ خبری نشد بعد صحبت حواله خودرو شد اما بعداً دبه کردند.

پیروانی در ادامه با توضیح بیشتر در خصوص اینکه مصطفوی گفته حواله ماشین به بازیکنان دادند گفت: بله بعد از صعود آقای خاتمی به هاشمی طبا و هاشمی طبا هم به صفایی فراهانی دستور دادند که به ما حواله بدهند بعد از یک مدت حواله دادند که ماشین باوریم. اما بچه‌ها این‌قدر پول نداشتن که ماشین وارد کنند بعد بچه‌ها با سرمایه‌گذار مشارکت کردند که بتوانند ماشین وارد کنند . در همین راستا با حساب‌کتاب‌هایی که کرده بودیم بچه‌ها نهایتاً 10 میلیون بر روی ورود ماشین سود می‌کردند اما زمانی که ماشین‌ها را وارد کردیم سازمان حمایت از مصرف کنند بر روی خودروها دست گذاشت و گفت که باید 100 میلیون بدهید برای همین بچه‌ها نه‌تنها سود نکردند بلکه خیلی از بچه‌ها هم ضرر کردند و چیزی عایدشان نشد و درواقع با این کارشان دبه کردند.

پیروانی در ادامه در مورد اینکه علی دایی مدعی شده نسل 98 از نسل کنونی بهتراست گفت: بله من هم معتقدم نسل 98 از نسل امروز خیلی بهتر است شما به اسامی نسل ما نگاه کنید دیگر علی دایی در این فوتبال نمی‌بینید. دیگر احمدرضا عابدزاده به این فوتبال نمی‌آید نسل ما قابل تکرار نیست. همین‌الان هم مردم احترام ویژه‌ای برای نسل ما قائل هستند. البته بودند نفرات دیگری هم بودند درواقع اسامی بهترین‌ها زیاد است اما دایی و عابدزاده چیز دیگری بودند.

پیروانی در خصوص مغازه‌های میدان محسنی میرداماد هم گفتم ایم مغازه‌ها را خودمان خریدم. من ، علی دایی ، حمید استیلی مرحوم ناصر خان حجازی ، مرحوم ایرج دانایی فر، مرحوم مهرداد میناوند و مهدی مهدوی‌کیا کسانی بودیم که در آن پاساژ و مغازه‌ها سرمایه‌گذاری کرده بودیم و بعد هم خریدیم برای همین آن مغازه‌ها ربطی به پاداش و فدراسیون فوتبال نداشت.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #افشین پیروانی #علی دایی #پرسپولیس #تیم ملی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها