بعد از ده نفره شدن النصر برنامه خوبی برای گل‌زدن نداشتیم
96234
شاه محمدی: الدحیل بازی مرگ و زندگی است!
10 آذر 1402 11:26
مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، این تیم مقابل النصر تمام تلاش خودش را کرد و از بازی های قبلی بهتر بود ولی چون مهاجم ندارد تمام تلاش هایش به راحتی هدر می رود.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، این تیم مقابل النصر تمام تلاش خودش را کرد و از بازی های قبلی بهتر بود ولی چون مهاجم ندارد تمام تلاش هایش به راحتی هدر می رود.

جمشید شاه محمدی مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درباره تساوی بدون گل این تیم مقابل النصرعربستان گفت: بازی خوبی بود پرسپولیس مقابل النصر با تمرکز و با برنامه بازی کرد اما در عین حال زمانی که بازیکن النصر اخراج شد، پرسپولیس نقشه و برنامه مناسبی نداشت تا از یک یار کمتر حریف به بهترین شکل استفاده کند. به هرحال بازیکنان مقابل النصر عملکرد قابل قبولی داشتند و همه کار کردن و متاسفانه فقط گل نزدند آن هم در روزی که من فکر می کنم می شد النصر را شکست داد.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس درخصوص عدم گلزنی پرسپولیس و اینکه این تیم با کمبود مهاجم مواجه است، گفت: متاسفانه همینطور است. ما اگر مهاجم شش دانگ و گلزن داشتیم به راحتی به این النصر گل می زدیم. البته موضوع فقط النصر نیست بلکه این مشکل را در لیگ برتر خودمان هم داریم. از ابتدای فصل یحیی گل‌محمدی تاکید داشت که مهاجم نیاز دارد، چون تیم فوروارد ششدانگ نداشت. به نظرم پرسپولیس مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر را راحت از دست داد که کیفیت‌شان از این مهاجمان جذب شده، خیلی بهتر بود. اگر بازیکن باکیفیتی را از دست بدهید، باید برای گرفتن بازیکن خوب دیگری مبالغ سنگینی پرداخت کنید.

شاه محمدی درادامه در خصوص عملکرد شهاب زاهدی و نبیل باهویی گفت: شهاب بازیکن خوبی است من قبلا هم گفتم بازهم می گویم او مهاجم نوک نیست باید از او به عنوان سانتر فوروارد استفاده کرد. البته او در چند بازی لیگ هم خوب کار کرد و زمانی که موتورش روشن شده بود به یکباره نیمکت نشین شد و دلیل این را من نمی دانم. اما با تمام این اوصاف دربازی با النصر شهاب خوب کار کرد و یک گل هم زد که آفساید بود . من فکر می‌کنم اگر شهاب زاهدی را در زمین نگه می‌داشتیم بهتر بود. اما در مورد باهویی باید بگویم خیلی بازیکن ضعیفی است حضور او در زمین اصلا احساس نمی شد. او وقتی به زمین آمد یک بار هم صاحب توپ نشد و حتی با یک خطای بی مورد جلوی حرکت ترابی را هم گرفت. به نظر من یحیی حق داشت این مهاجم را نخواهد. پرسپولیس در صورت صعود باید حتما یک مهاجم خوب بخرد تا در لیگ برتر هم مشکل تیم را حل کند.

جمشید شاه محمدی با توضیح بیشتر در این مورد گفت: امسال قهرمانی در لیگ برتر هم سخت شده سپاهان و استقلال تیم های فصل قبل نیستند پرسپولیس در خط حمله یک گلزن می خواهد اگر در خط جلو یک بازیکن شش دانگ داشته باشیم می توانیم راحت تر بازی ها را ببریم. از قبل هم گفته بودم که اگر ما یک مهاجم تاپ خارجی جلوی زمین داشتیم، دغدغه‌ای نداشتیم. اما متاسفانه مهاجمی خریدند که فصل قبل هم یک گل نزده است. ما مهاجم گلزن می‌خواهیم و این کمبود کاملاً احساس می‌شود. اینکه از موقعیت‌ها خوب استفاده نمی‌کنیم، نگران‌کننده است؛ چراکه زحمات کل تیم هدر می‌رود.

شاه محمدی در ادامه در خصوص عملکرد سایر خطوط در این بازی گفت: هافبک‌ها خیلی عالی کار کردند و موقعیت زیادی خاق کردیم. البته نه تنها موقعیت های خوب ایجاد کردند بلکه به خط دفاع هم کمک می کردند درواقع میانه زمین را به خوبی بسته بودیم و شما نگاه کنید بازیکناین مثل ریگی و سرلک در تمام درگیری ها حضور داشتند و به خط هافبک حرفه ای حریف اجازه خود نمایی نمی دادند. در خط دفاع هم گولسیانی عالی کار کرد به لحاظ دفاع تیم هم خوب بودیم و تمام فضا ها را بسته بودیم. نعمتی هرچقدر نفوذ داشت برعکس دانیال اسماعیلی فر زیاد در حمله شرکت نمی کرد. متاسفانه تیم حریف حرفه‌ای و فوتبال بلد بود، نشد از پس آن ها بر بیاییم. با همه این شرایط ما همچنان امید داریم و باید پرقدرت در بازی آخر حاضر شویم.

شاه محمدی در مورد تساوی های پی درپی این تیم گفت : با اینکه پرسپولیس عملکرد خوبی دارد، اما یک سری مشکلات فنی در تیم وجود دارد. انتقال توپ از دفاع به خط جلو به سختی انجام می‌شود. من فکر می کنم پاس‌های در عرض و رو به عقب خیلی زیاد است. در برخی از بازی‌ها بازیکنان بلد نیستند توپ را با ارسال به سمت دیگر زمین انتقال بدهند و بازی مستقیم ندارد. در نتیجه سرمربیان حریف با آنالیز، نقاط قوت تیم فوتبال پرسپولیس را شناسایی می‌کنند و با آن مقابله خواهند کرد. تیم‌مان باید با رفع این مشکلات روز به روز بهتر بازی کند.

شاه محمدی در خصوص بازی آخر با الدحیل در تهران و اینکه می توانیم با شکست دادن این تیم صعود کنیم یا خیر گفت: ما در تهران و ورزشگاه آزادی محکوم به بردن هستیم و با این سه امتیاز می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم. در واقع این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و برای صعود باید حتما برنده شویم. ما از بازی با الدحیل خاطره خوبی داریم و این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازی رفت در دوحه شکست دادیم برای همین معتقدم که بازهم می توانیم در تهران با حمایت هواداران برنده شویم.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها