پرونده دور برگشت بازی با یاران رونالدو در عربستان بسته شد
96230
اندوخته‌ای برای جشن صعود در آزادی
09 آذر 1402 11:20
جدالی با جذابیت قابل پیش بینی که همه چیز داشت؛ با حرکت جوانمردانه رونالدو (در صحنه ای مشکوک پنالتی) آغاز شد که به درستی و با تایید ابتدا رونالدو و بعد داور بازی پنالتی نبود، آغاز شد.

روزنامه گل

وحیدرضا عبدی نژاد - جدالی با جذابیت قابل پیش بینی که همه چیز داشت؛ با حرکت جوانمردانه رونالدو (در صحنه ای مشکوک پنالتی) آغاز شد که به درستی و با تایید ابتدا رونالدو و بعد داور بازی پنالتی نبود، آغاز شد با فرصت سوزی هایی از جانب هافبکها و مهاجمان پرسپولیس ادامه پیدا کرد و اینبار سرلک به جبران حرکتش در دور رفت ( باعث اخراج یار النصری ها شد) پرداخت و با ضربه ناخواسته بیرو به رونالدو در یک جدال جذاب هوایی شان پیش رفت که باعث مصدومیت جزیی کریس هم شد (بیرویی که گربه سیاه اینروزهای کریس شده!) و بالاخره با وجود تلاش بازیکنان، کار به تساوی کشید و روز آخر شد؛ بازی سرنوشت ساز سرخپوشان ایران.... اما اصل حرفمان اینست؛ "شام آخر حساس آسیایی، مهاجم گلزن و شش دانگ می طلبد"

کلیدواژه صعود پرسپولیس فقط مهاجم گلزن و تیزهوش و چهارچوب شناس است.قطعا تا به اینجا مشخص شده که باهویی، مهاجم بی هیاهویی بوده ! و هیچوقت حتی سایه ای از مهاجم خارجی گلزن و آماده ای مثل لوکادیا نیست و نخواهد شد.

پس اینجاست که فقط امیدها به شهاب و مخصوصا عمری جوان است و وینگرهای خوبی چون ترابی و صادقی و یا عالیشاه. پیشنهاد دوستانه و دلسوزانه ما در روزهای کم مهاجمی، برای کادرفنی کاربلد پرسپولیس(که همیشه تدابیر لازم را دارند) حضور مدافع گلزن و سرزنی چون گولسیانی در بزنگاه های حساس مقابل دحیل در خط آتش پرسپولیس است و مثلا می توان فرجی جای او در دفاع و کنار کنعانی پر کند و گولسیانی را به نوک حمله ببرند و شاید همین مرد گرجی ، ناجی تیم در آخرین گام گروهی آسیایی شود(با ضربات سر کارسازش(در آخر اینکه همین بازیهای اخیر لیگ و مخصوصا ای سی ال کاملا نشان داد که در نیم فصل خرید یک مهاجم آماده و باثبات در گلزنی از نان و حتی خواب شب برای سرخپوشان در کورس رقابتها واجب تر است!

از ما نشنیده بگیرید ولی اینچنین شنیدیم که از همین حالا یحیی بطور جدی به بازگشت لوکادیا فکر می کند، اتفاقی که احتمال وقوعش اگر بالا نباشد، بعید هم نیست!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها