حاشیه‌هایی که به سراغ نکونام آمده
96186
وضعیت استقلال نگران کننده می‌شود؟
08 آذر 1402 09:35
درشرایطی که استقلالی ها تلاش می کنند تا برای تداوم بخشیدن به نتایج خوب شان در لیگ بیست و سوم از حاشیه دوری کنند، هربار یک سوژه جدید برای حاشیه سازی علیه آبی ها ایجاد می شود.

روزنامه گل

درشرایطی که استقلالی ها تلاش می کنند تا برای تداوم بخشیدن به نتایج خوب شان در لیگ بیست و سوم از حاشیه دوری کنند، هربار یک سوژه جدید برای حاشیه سازی علیه آبی ها ایجاد می شود. مدت ها است که ماجرای شکایت دو باشگاه پرسپولیس و آلومینیوم اراک مبنی بر دور زدن سقف بودجه علیه استقلال به جریان افتاده است و هر از چندگاهی شایعه کسیر امتیاز از آبی پوشان در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شود و با وجود تکذیب گاه و بیگاه مدیران استقلال و منکر شدن هرگونه تخلف در بحث سقف بودجه، مفتوح بودن چنین پرونده ای هم طرفداران استقلال را نگران کرده است و هم به نوعی تمرکز استقلالی ها برهم زده است. به تازگی هم باشگاه ذوب آهن با مدیرعاملی نیما نکسیا به جمع شاکیان استقلال اضافه شده و به دنبال کسر امتیاز از آبی ها پوشان می گردد. هرچند پرسپولیسی ها خودشان را مشتاق و عجول برای روشن شدن تکلیف این پرونده نشان می دهند، اما در واقع این بلاتکلیفی بیش از همه به ضرر استقلال است و اگر در بازه زمانی مانند نزدیک دربی این حکم به ضرر استقلال صادر شود تاثیر منفی آن چند برابر بیشتر خواهد بود.

علاوه بر موضوع سقف بودجه و کسر امتیاز احتمالی، استقلالی ها یک حاشیه خود ساخته هم دارند که به ماجرای فیلمبردار اصفهان بر می گردد و هرچند بعضا رسانه ها و فضای مجازی هم تلاش دارند تا به این ماجرا دامن بزنند، اما بیش از همه این خود استقلالی ها هستند که درگیر این موضوع شده اند و به دنبال اقناع افکار عمومی و رسانه ها هستند تا نشان دهند که در ماجرای درگیری پیش آمده محق و مظلوم هستند. این موضوع باعث شده تا یک اتفاق کوچک که ممکن است در هر بازی اتفاق بیافتد به یک حاشیه و چالش بزرگ برای آبی پوشان تبدیل شود. شاید بهترین راه برای استقلالی ها فراموش کردن و بی تفاوتی نسبت به این ماجرا است تا بتوانند بیشتری روی فوتبال و بازی های حساس پیش رو تمر کز کنند.

موضوع بعدی به انتقاد های مطرح شده بعد از تساوی با ذوب آهن برمی گردد و حتی برخی پیشکسوتان و حامیان نکونام هم ابراز امیدواری می کنند که در بازی های آینده تساوی مقابل ذوب آهن در اصفهان جبران شود. در واقع این تفکر درحال القا شدن است که شرایط نتیجه گیری استقلال فعلا خوب نیست و باید در بازی های آینده جبران شود. این قبیل فشار ها که بعضا از سوی خود استقلالی ها وارد می شود از دیگر حواشی و عواملی است که می تواند تمرکز آبی پوشان را برهم بزند و باعث شود که از روند خوب خودشان خارج شوند. این در شرایطی است که نداشتن توقع و انتظار قهرمانی از جمله عوامل موثر در موفقیت استقلال تا پایان هفته دهم است و اگر فشار قهرمانی روی دوش آنها بیاید ممکن است دچار تزلزل شوند و صدر جدول را از دست بدهند. به هرحال این همان تیمی است که اول فصل انتظار کسب سهمیه هم از آن نمی رفت!؟

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #جواد نکونام
تازه ترین خبرها