96170
مختار فوتبال زنان از پایتخت رفت!
07 آذر 1402 16:02
منصوره سادات هاشمی، نایب رئیس هیئت  فوتبال تهران، از سمت خود استعفا داد و رفت.

روزنامه گل

بعد از ماجرای پر سر و صدا مربوط به برکناری حبیب الله شیرازی از ریاست هیئت فوتبال استان تهران، حالا شنیده‌ها حاکی از استعفای منصوره سادات هاشمی از نایب رئیسی زنان در این هیئت است و بدین ترتیب بعد از 16 سال، هیئت تهران با حضور تیم مدیریتی جدید اداره خواهد شد. منابع آگاه ضمن تائید این خبر اعلام کردند که میرشاد ماجدی با استعفای هاشمی موافقت کرده و از این پس ایشان مسئولیتی در هیئت فوتبال تهران نخواهند داشت.

چندی پیش در حاشیه انتخابات هیئت تهران منصوره سادات هاشمی برای چندمین بار دفاع تمام قدی از عملکرد حبیب‌الله شیرازی داشت و اعلام کرد که با قدرت در کنار میرشاد ماجدی به فعالیتش ادامه خواهد داد. او که پیش از این خود را مختار فوتبال زنان معرفی کرده بود در این مراسم نوک پیکان اتهامات را به سمت احمدرضا براتی نشانه گرفت و اعلام کرد در دوره سه ماهه سرپرستی براتی، بخش زنان به امان خدا واگذار شده بود.

احمدرضا براتی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست وقت هیئت استان تهران در همین مراسم، اعلام کرده بود که اسنادی در خصوص چند تخلف در بخش زنان این هیئت وجود دارد که به همین دلیل در دوره سه ماهه مدیریت ایشان در تهران، وظیفه‌ای به بخش زنان (منصوره هاشمی و شهرزاد نصیری) محول نمی‌شد. نصیری که چندی پیش توسط کمیته اخلاق به دو سال محرومیت از حضور در فوتبال محکوم شد و حالا هم منصوره سادات هاشمی استعفای رسمی خود را تقدیم میرشاد ماجدی کرده است تا به نوعی به صحبت‌های احمدرضا براتی صحه گذاشته شود.

بدین ترتیب باید منتظر بمانیم تا تصمیم میرشاد ماجدی در خصوص نفرات جایگزین در این بخش را مطلع شویم.

#هیات فوتبال تهران #میرشاد ماجدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها