این ذوب‌آهن یقه خیلی از تیم‌ها را خواهد گرفت
96146
مهدی فنونی‌زاده: رفتار فیلمبردار عمدی بوده!
07 آذر 1402 10:09
مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال می گوید در اتفاقات اصفهان کادر فنی این تیم کمترین نقش را داشت.

روزنامه گل

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال می گوید در اتفاقات اصفهان کادر فنی این تیم کمترین نقش را داشت.

درباره تساوی استقلال مقابل ذوب آهن چه نظری دارید؟

استقلال مقابل ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشت و توانست خارج از خانه یک امتیاز با ارزش را کسب کند. ذوب‌آهن در خانه آمده بود تا از استقلال نتیجه و امتیاز بگیرد. به همین دلیل هم این موضوع روی عملکرد شاگردان نکونام تاثیر مستقیم داشت. استقلال با وجود دشواری‌های فراوان بازی در اصفهان مقابل تیم خوب ذوب‌آهن که محمد ربیعی بسته، پیش افتاد و اگر هشیارتر بود و باتجربه‌تر عمل می‌کرد قطعاً برنده می‌شد.

تیم ذوب آهن را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال به بهترین ذوب آهن سال‌های اخیر برخورد کرد. تیم یکدست و جوان با مربیگری محمد ربیعی که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مطمئن هستم تیم اصفهانی در ادامه لیگ برتر یقه خیلی از تیمها را در اصفهان خواهد گرفت.

درباره درگیری نکونام با فیلمبردار کنار زمین صحبت کنید؟

چنین رفتاری از قصد بوده، چون صبورترین سرمربی هم کنار زمین از اینگونه رفتارها کلافه می‌شود. در اتفاقی که در اصفهان رخ داد بیشتر فیلمبردار مقصر است و کادرفنی استقلال کمترین تقصیر را دارد.

بلانکو در این بازی نتوانست گلزنی کند؟

بلانکو نشان داد که بازیکن با کیفیتی است و نیاز به زمان دارد. مطمئن هستم این بازیکن وقتی با سایر بازیکنان به هماهنگی برسد بازی به بازی بهتر خواهد شد. بلانکو مهاجم گلزنی است و این را در ادامه نشان خواهد داد.

استقلال در ادامه رقابتهای لیگ برتر به مصاف فولاد خواهد رفت؟

استقلال فاصله خوبی در بالای جدول با رقبایش دارد و می‌تواند با پیروزی در بازی بعد مقابل فولاد این وضعیت را بهبود هم ببخشد. البته ما در اهواز هم کار آسانی نخواهیم داشت.

این روزها شایعه کسر امتیاز از استقلال شنیده می شود؟

استقلال تا همین چند هفته پیش به خاطر همین سقف قرارداد نمی‌توانست قرارداد بلانکو را ثبت کند یا مشکل حضور هاشمی‌نسب و سسما روی نیمکت تا بازی مقابل ذوب‌آهن حل نشده بود. به نظرم چنین چیزهایی برای به هم زدن تمرکز استقلال است.

#پیج رسمی روزنامه گل #مهدی فنونی زاده #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها