96123
مظاهری: حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خوبی برای نساجی بود
06 آذر 1402 18:27
دروازه تیم فوتبال نساجی گفت: حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خیلی خوبی برای تیم ما بود.

روزنامه گل

رشید مظاهری در نشست خبری پیش از بازی با بمبئی سیتی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: واقعیت این است سرمربی تیم همه حرف‌ها را زد، اما حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خیلی خوبی برای نساجی و شهر قائمشهر بود که این را به فال نیک می‌گیریم.

وی تاکید کرد: می‌دانم حذف شده‌ایم اما خیلی باید بازی فردا را جدی گرفته و تمرین خیلی خوبی برای ادامه لیگ داشته باشیم. در کل بازی فردا دیداری است که همه باید همدل باشیم و بهترین کار را انجام بدهیم. فرقی هم‌ نمی‌کند چه کسی می‌خواهد بازی کند چون در شرایطی هستیم که همه باید به هم کمک کنیم. به آینده خیلی امیدوار هستم و فقط باید فشار و بار روانی برخی هواداران باید از تیم برداشته شود تا بتوانیم در لیگ پرقدرت‌تر ظاهر شویم.

دروازه‌‌بان نساجی تاکید کرد: از طرف خودم قول می‌دهم امسال بهترین نتایج را می‌گیریم زیرا بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی خیلی خوبی داریم و باید به آینده امیدوار باشیم. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که همه ما دوست داریم.

رحمتی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه در روز قرعه‌کشی این تصور ایجاد شد که نساجی در گروه راحتی قرار گرفته و می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند اما به جز الهلال در گروه این تیم نوبهار ازبکستان قرار گرفته که قهرمان این کشور است و بازیکنی مثل ارونوف را در اختیار دارد که تیم ملی کشورمان را هم بسیار اذیت کرد و در این وضعیت به نظر می‌رسد با اتمام لیگ قهرمانان نساجی بتواند به شرایط عادی بازگردد، گفت: در روز قرعه کشی در گروهی قرار گرفتیم که قهرمان و پرافتخارترین تیم آسیا یعنی الهلال، نوبهار، قهرمان ازبکستان و بمبئی سیتی، قهرمان هند در آن حضور داشتند. نساجی سال قبل شرایط تیمی خوبی نداشت و عملا ساخت تیم را از امسال شروع کردیم. لیگ قهرمانان بازیکن باتجربه، بزرگ و باکیفیت می‌خواهد. بازیکنان من خیلی خوب هستند اما تجربه این مسابقات را ندارند.

وی افزود: سپاهان و پرسپولیس هم در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند اما با آن همه بازیکن، سابقه و تجربه به چه چالش هایی کشیده شدند. نساجی که یک تیم جوان و تازه راه‌یافته به لیگ قهرمانان بود‌. هدف ما این است برای آینده شرایطی فراهم کنیم که دست کم نساجی بتواند یک سال در میان یا ۲ سال در میان در این رقابت‌ها حاضر باشد‌. امسال کار را استارت زدیم. همیشه لیگ قهرمانان از بهمن شروع می‌شد. تیم‌ها لیگ را شروع کرده و با بررسی نقاط ضعف و قوت در نیم فصل فرصت داشتند بازیکن اضافه کنند اما امسال همزمان با شروع لیگ، جام باشگاه‌های آسیا هم شروع شد.

سرمربی نساجی افزود: در ۲ جبهه می‌جنگیدیم. بچه ها آنچه در توان داشتند در زمین گذاشتند. همین تیم نوبهار را در ازبکستان زمین‌گیر کرده بودیم. روی اتفاقی که در VAR برای ما افتاد، نزدیک ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و داور ۱۴ دقیقه وقت اضافی گرفت. یک نکته جالب این بود داور آن بازی داور بازی تیم ملی ما با ازبکستان بود اما در آن مسابقه خیلی اذیت شدیم. در طول بازی ها تمام اتفاقات به ضرر ما بود.

#رشید مظاهری #نساجی مازندران
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها