96122
رحمتی: نساجی یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا است
06 آذر 1402 18:25
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تیم ما یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا است.

روزنامه گل

مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با بمبئی سیتی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه می دانیم نساجی مازندران یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا است و با توجه به برنامه‌ها و قوانینی که در فوتبال ایران بابت بازیکنان بزرگسال، زیر ۲۳ و زیر ۲۵ سال وجود داشن بیشترین تیمی که متضرر شد، نساجی بود.

وی افزود: نساجی سال‌ها روی پایه‌اش کار کرده بود و بازیکنان جوان زیادی داشت. نمی‌توانستیم جوان‌ها را از دست بدهیم و بازیکنان بزرگسال به ما اضافه شدند. شرایط برنامه‌ریزی لیگ هم به شکلی بود که هر ۳_۴ روز یک بار بازی کردیم. مقداری کمبود بازیکن به تیم ما لطمه زد. سال اولی بود که در لیگ قهرمانان شرکت کردیم و توانستیم سه امتیاز بگیریم. دیدار فردا نیز مانند بازی‌های قبلی برای ما مهم است. با همه توان و انرژی در دیدار فردا شرکت می‌کنیم و هدف ما کسب ۳ امتیاز است.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: در وقفه ایجاد شده در لیگ توانستیم تغییرات خیلی خوبی را در کادرفنی و شاکله تیم ایجاد کنیم. فردا تلفیقی از بازیکنان جوان، آینده دار و باتجربه را در تیم خواهیم داشت. ان‌شاءالله با تمام توان برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم‌.

#مهدی رحمتی #نساجی مازندران #لیگ قهرمانان آسیا
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها