نکته بازی با استقلال و ذوب آهن
96098
این آبی آن آبی نبود!
06 آذر 1402 10:50
توقف استقلال در اصفهان لبخند را به لب همه مدعیان آورد و البته هیچکس نمی تواند بگوید تساوی در زمین ذوب آهن نتیجه بدی است. نکته های این بازی را باهم مرور می کنیم:

روزنامه گل

توقف استقلال در اصفهان لبخند را به لب همه مدعیان آورد و البته هیچکس نمی تواند بگوید تساوی در زمین ذوب آهن نتیجه بدی است. نکته های این بازی را باهم مرور می کنیم:

حسینی کلین شیت نکرد، استقلال متوقف شد

حسین حسینی در شرایطی که می توانست با کلین شیت باعث ششمین برد متوالی استقلال برابر ذوب آهن شود، روی شوت بازیکن تعویضی تیم میزبان تسلیم شد تا هم خودش در ثبت یک کلین شیت جدید ناکام بماند و صدرجدول کلین شیت ها را با حسین پورحمیدی شریک شود و هم استقلال 2 امتیاز حساس و مهم را در اصفهان از دست بدهد. در 4 بازی قبلی که استقلال به شکل متوالی ذوب آهن را شکست داده بود، حسینی موفق به ثبت 4 کلین شیت شده بود و تفاوت این بازی با دیدارهای قبلی ناکامی شماره یک در بسته نگه داشتن دروازه اش بود.

دومین گل به استقلال خودی در دهمین بازی!

در بازی با ذوب آهن مهدی مهدی پور زننده تک گل تیم سابق اش بود تا ذوب آهن در خانه بازی یک بر صفر باخته را با تساوی عوض کند. بعد از گل به خودی ایمان سلیمی برابر تیم هوادار، این دومین اشتباه و گل به خودی استقلالی ها در دهمین بازی فصل است. مهدی پور با این گل به خودی روز کم فروغ خودش را پس از رضایت برای کسر قراردادش کامل کرد.

گاف آرمین و گل ذوب آهن

هرچند مهدی مهدی پور به نوعی مقصر اصلی گل ذوب آهن محسوب می شود، اما نقش و تقصیر آرمین سهرابیان اگر از مهدی پور بیشتر نباشد قطعا کمتر هم نیست. در شرایطی که استقلال بازی را یک بر صفر پیش بود، سهرابیان به عنوان یک مدافع میانی نفوذ و تک روی بی مورد کرد و توپ را لو داد تا ذوبی ها با استفاده از فضای خالی ایجاد شده روی دروازه استقلال ایجاد موقعیت کنند و در نهایت هم به گل برسند. سهرابیان با این اشتباه باعث شد تا گل زیبا و استثنایی خودش به ذوب آهن هم بسوزد و 2 امتیاز حساس و مهم برای استقلال از دست برود.

دوئل بی نتیجه جواد با رقیب اصلی

جواد نکونام در دوئل مقابل محمد ربیعی که یکی از گزینه های اصلی برای نیمکت استقلال بود و متوقف شد. مربی ذوب آهن گفته بود که خودش بعد از پیشنهاد استقلالی ها توصیه کرده بود که سراغ جواد نکونام بروند. بعد از گل برتری استقلال ربیعی با تعویض هایش توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک موقعیت گل جدی هم روی دروازه استقلال ایجاد کند.

هفت امتیازی که خارج از خانه از دست رفت

استقلال تیمی متفاوت در خارج از ورزشگاه آزادی!

استقلال برای نتیجه گیری در بازی های خارج از خانه در این فصل دچار مشکل شده است. بعد از باخت به سپاهان در اصفهان و تساوی با شمس آذر قزوین، اینبار آبی پوشان مقابل ذوب آهن در خانه حریف دچار مشکل شدند و بازی برده را با تساوی عوض کردند. نکونام که معمولا در نیمه مربیان بهتر از رقبا عمل می کند، فعلا در بازی های خارج از خانه نتوانسته نتایخ دلخواه را کسب کند. جالب اینکه آمار استقلال در بازی های خانگی برد صد درصد است، اما در خارج از خانه فعلا لنگ می زنند!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها