96054
ورمزیار: نکونام فراتر از انتظار هواداران عمل کرده/ استقلال بازیکنی جذب نکرده که از این تیم امتیاز کسر شود
05 آذر 1402 12:09
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل تیم یکدست و هماهنگ ذوب‌آهن بازی بسیار خوبی انجام داد، چون این تیم اکثر مدعیان لیگ برتر را متوقف کرده است.  

روزنامه گل

صادق ورمزیار درباره تساوی تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال مقابل تیم یکدست و هماهنگ ذوب‌آهن بازی بسیار خوبی انجام داد، چون این تیم این فصل اکثر مدعیان لیگ برتر را متوقف کرده است؛ در مجموع مساوی استقلال و ذوب‌آهن عادلانه بود.

وی در پاسخ به این سوال که انتظار می‌رفت تیم فوتبال استقلال نتایج خوبی بگیرد، عنوان کرد: استقلال در ابتدای فصل بازیکنانش زیاد جابجا نشد و ثبات نسبی داشت البته با توجه به اتفاقات داخلی باشگاه و عدم ثبات مدیریتی کسی هم انتظار نداشت تا روند خیلی خوبی داشته باشد.

*باید تا نیم فصل صبر کنیم تا ببینیم مدیریت چه کارهایی برای حفظ روند رو به رشد تیم خواهد کرد

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: پس از جابجایی‌ها در مدیریت باشگاه استقلال، نهایتاً علی خطیر به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. در این مدت نیز با وجود مشکلات زیاد مالی، خطیر تلاش زیادی برای جذب بازیکن توانمند خارجی انجام داد و توانست بلانکو را به تیم اضافه کند. باید تا نیم فصل صبر کنیم تا ببینیم مدیریت چه کارهایی برای حفظ روند رو به رشد تیم فوتبال استقلال خواهد کرد و می‌تواند بازیکن خوب خارجی دیگری به تیم اضافه کند یا نه.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد جواد نکونام گفت: نکونام فراتر از انتظار هواداران عمل کرده و تا به اینجای فصل می‌توانیم نمره خوبی به او بدهیم. ضمناً تمامی بازیکنان از سیدحسین حسینی تا آرمان رمضانی همگی خوب کار کردند و در خدمت تیم بودند. اما از چند بازیکن انتظار بیشتر می‌رفت تا بازی بهتری انجام بدهند.

*استقلال بازیکنی جذب نکرده که از این تیم امتیاز کسر شود

ورمزیار در پاسخ به این سوال که آیا امتیازی از استقلال به دلیل عدم رعایت قانون سقف قرارداد کسر خواهد شد، خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه توانست قرارداد بازیکنان سال قبل را امسال به سقف قرارداد برساند و فکر می‌کنم امتیازی از استقلال کسر نخواهد شد، زیرا بازیکنی جذب نکرده که از این تیم امتیاز کسر شود.

#صادق ورمزيار #پیشکسوت استقلال #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها