96001
مومنی: استقلال سخت گل می‌خورد و به خوبی فضاها را می‌بندد/ تیمِ مجیدی خاص بود
04 آذر 1402 11:41
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز زود است درباره قهرمانی تیمی در لیگ برتر قطعی صحبت کنیم.

روزنامه گل

محمد مومنی درباره دیدار استقلال با ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر در اصفهان، اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حساس خواهد بود، چون تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. قطعاً هر دو تیم سعی دارند ۳ امتیاز این مسابقه را به دست بیاورند تا کماکان جایگاه فعلی خودشان در جدول را حفظ کنند. اما استقلال این فصل با روش بازی و امتیازگیری جواد نکونام سعی دارد با تلاش و همبستگی بازیکنانش، فصل بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. همچنین یک نکته مهم که در نتایج خوب استقلال بسیار تأثیرگذار بود، حمایت همه جانبه هواداران از سرمربی تیم‌شان است.

وی در مورد کیفیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: باشگاه ذوب‌آهن زیرساخت و امکانات بسیار عالی دارد که هر مربی خیلی راحت می‌تواند در این مجموعه به اهداف مدنظرش دست یابد. همچنین امسال مدیر ورزشی و فوتبالی مثل نیما نکیسا، مدیریت باشگاه ذوب‌آهن را برعهده دارد. محمد ربیعی هم مربی بسیار فنی است که سال‌های اخیر در هر تیمی بوده عملکرد بسیار مناسبی داشته و فصل قبل یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بود. به خاطر همین موارد و داشته‌ها، تیم فوتبال ذوب‌آهن تا اینجای فصل توانسته نتایج خوبی کسب کند.

*ذوب‌آهن به‌دنبال استفاده از شرایط میزبانی است

کارشناس فوتبال درباره روش بازی تیم استقلال گفت: استقلال سخت گل می‌خورد، فضاها را می‌بندد و کاملاً بسته بازی می‌کند. از شرایط به وجود آمده در هر بازی، به وسیله ضد حملات سریع و با برنامه خودش به دنبال گل زدن است و بدین ترتیب کار را برای همه رقیبانش دشوار می‌کند.

وی ادامه داد: در این بازی، ذوب‌آهن به‌دنبال استفاده از شرایط میزبانی است و می‌تواند در ضربات ایستگاهی و کرنر روزنه امیدی برای خودش ایجاد کند و سعی دارد امتیاز کامل این بازی خانگی را بگیرد، از این رو استقلال در ضدحملاتش، خط دفاعی ذوب‌آهن را به مخاطره خواهد انداخت. استقلال همچنین با تکنیک مهرداد محمدی و سرزنی فورواردهایش شانس بیشتری دارد تا ۳ امتیاز را در اصفهان به دست بیاورد.

*هیچ تیمی نمی‌تواند نتایج و رکوردهای استقلالِ مجیدی را تکرار کند

پیشکسوت فوتبال در مورد مقایسه استقلالِ فرهاد مجیدی با نکونام، یادآور شد: تیمِ فرهاد مجیدی خاص بود؛ تیمی که بدون باخت قهرمانی را به دست آورد. دیگر هیچ تیمی در لیگ برتر نمی‌تواند نتایج و رکوردهای استقلالِ مجیدی را تکرار کند.

مومنی در پاسخ به این سوال که استقلال چقدر شانس دارد تا قهرمان لیگ برتر شود، خاطرنشان کرد: هنوز زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم. خطیر و نکونام در صدد این هستند تا تیم‌شان را تقویت کنند. قطعاً برای ادامه موفقیت باید در نیم فصل نیمکت استقلال قویتر شود.

#محمد مومنی #پیشکسوت استقلال #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها