حسین عبدی و مصاحبه‌های فانتزی‌اش
95986
وقتی مربی روی ابرها باقی ماند!
04 آذر 1402 10:10
ماجراجویی تیم ملی نوجوانان کشورمان در جام‌جهانی خیلی زود به پایان رسید. در شرایطی که پیروزی درخشان و خیره‌کننده بچه‌ها برابر برزیل در نخستین بازی مرحله گروهی باعث به وجود آمدن خوش‌بینی مفرط در مورد آینده این تیم شده بود، پس از آن نوجوانان ایران تنها موفق به ثبت یک پیروزی قابل انتظار برابر کالدونیای جدید شدند و در دو بازی دیگر مقابل انگلستان و مراکش هم پیروزی‌شان را از دست دادند.

روزنامه گل

ماجراجویی تیم ملی نوجوانان کشورمان در جام‌جهانی خیلی زود به پایان رسید. در شرایطی که پیروزی درخشان و خیره‌کننده بچه‌ها برابر برزیل در نخستین بازی مرحله گروهی باعث به وجود آمدن خوش‌بینی مفرط در مورد آینده این تیم شده بود، پس از آن نوجوانان ایران تنها موفق به ثبت یک پیروزی قابل انتظار برابر کالدونیای جدید شدند و در دو بازی دیگر مقابل انگلستان و مراکش هم پیروزی‌شان را از دست دادند. برخی عقیده دارند نوجوانان ایران بعد از پیروزی اول برابر برزیل اشباع شدند و بعضی هم معتقدند سطح و سقف فنی فوتبال کشورمان همین اندازه است.

با این حال شاید یک نکته دیگر هم در کاهش راندمان کار تیم ملی تاثیر داشت؛ مصاحبه‌های پرشمار حسین عبدی که بعضا با جاه‌طلبی‌های عجیب و غریب و نامانوس همراه بود. حقیقت آن است که عبدی بعد از بازی با برزیل وارد یک فضای کاملا متفاوت شد. حضور او در رسانه‌ها به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرد و چیزهایی گفت که بعضی از آنها خیلی رویایی به نظر می‌رسیدند. این جمله عبدی که: «بچه‌های ما آرزو را تبدیل به خاطره کردند»، می‌توانست نقش مهمی در سیر شدن ملی‌پوشان داشته باشد. همین‌طور او از قهرمانی در جام‌جهانی نوجوانان به عنوان هدفش یاد کرد که واقعا حکم سنگ بزرگ را داشت. عبدی در مورد خودش هم گفت در آینده تصمیمی خواهد گرفت که همه را شوکه می‌کند.

خلاصه این‌طور به نظر می‌رسید که عبدی پس از داستان بازی با برزیل، در کنترل فضای ذهنی خودش هم دچار مشکل شد، چه برسد به اینکه قرار باشد رویاهای بازیکنان بسیار جوانش را مدیریت کند. با همه اینها دست‌کم بابت یک نکته از عبدی ممنونیم؛ اینکه همیشه شخصیت محترمش را حفظ کرد، بعد از پیروزی‌ها بر سر کسی منت نگذاشت و پس از شکست‌ها از هواداران عذر خواست.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها