یامگا و حسینی چهره های ویژه استقلال مقابل ذوب آهن
95983
یکی به دنبال پنجمین کلین شیت ، یکی به دنبال گل پنجم
04 آذر 1402 10:05
ذوب آهن هرچند  در فصل جدید دست کم فعلا عملکرد خوبی داشته و با ایستادن در رتبه چهارم جدول خودش را در جمع مدعیان قرار داده است، اما استقلالی ها در چند فصل اخیر خاطرات خوبی از رویارویی با گاندو ها دارند.

روزنامه گل

ذوب آهن هرچند در فصل جدید دست کم فعلا عملکرد خوبی داشته و با ایستادن در رتبه چهارم جدول خودش را در جمع مدعیان قرار داده است، اما استقلالی ها در چند فصل اخیر خاطرات خوبی از رویارویی با گاندو ها دارند. آبی پوشان در 2 فصل اخیر موفق شده اند در هر دو بازی رفت و برگشت ذوب آهن را شکست بدهند و امتیاز کامل را از حریف اصفهانی کسب کنند. این درخشش دو ستاره بی چون و چرا دارد که در این موفقیت سهم زیادی دارند. اول حسین حسینی گلر شماره یک و کاپیتان استقلال که در هر 4 بازی اخیر استقلال و ذوب آهن موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش یا همان کلین شیت شده است. در جدول کلین شیت های لیگ بیست و سوم حسینی با 6 کلین شیت رقابت و جدال نزدیکی با علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی دارد و ثبت پنجمین کلین شیت متوالی می تواند علاوه بر کمک به برتری استقلال و حفظ صدرنشینی آبی پوشان در لیگ برتر، منجر به تداوم صدرنشینی و یکه تازی خودش در جدول کلین شیت ها شود.

استقلال در 4 بازی اخیر 6 بار موفق به گلزنی مقابل ذوب آهن شده که از این تعداد سهم کوین یامگا 4 گل است. بازیکن فرانسوی استقلال اگر موفق به گلزنی برابر ذوب آهن شود به رکورد 5 گل زده فرشید اسماعیلی می رسد و از وریا غفوری 4 گله هم عبور خواهد کرد و بهترین گلزن آبی پوشان به ذوب آهن در تاریخ لیگ برتر می شود. درمجموع حسینی و یامگا دو چهره ویژه استقلال در بازی با ذوب آهن هستند که باید دید بازهم می توانند کار را برای آبی پوشان دربیاورند یا نه؟ جواد نکونام برای اولین بار است که با استقلال برابر ذوب آهن قرار می گیرد و باید دید این مربی جوان و کاربلد هم می تواند مثل فرهاد مجیدی و ساپینتو برابر این تیم دبل کند و امتیازهای کامل فصل را بگیرد یا روز شنبه نتیجه دیگری و متفاوت از 4 بازی قبلی رقم خواهد خورد؟

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها