تیم ملی از این گروه به راحتی صعود خواهد کرد
95982
یدالله اکبری: استقلال باید خیلی حواسش به ذوب باشد
04 آذر 1402 10:03
پیشکسوت استقلال می گوید این تیم در دیدار امروز مقابل ذوب آهن باید خیلی مراقب باشد و با تمرکز کافی به میدان برود تا صدرنشینی اش را حفظ کند.

روزنامه گل

یدالله اکبری پیشکسوت استقلال می گوید این تیم در دیدار امروز مقابل ذوب آهن باید خیلی مراقب باشد و با تمرکز کافی به میدان برود تا صدرنشینی اش را حفظ کند.

درخصوص بازی استقلال مقابل ذوب آهن صحبت کنید؟

استقلال بازی سختی مقابل ذوب آهن در اصفهان در پیش دارد و باید با تمرکز کافی در این دیدار ظاهر شود تا بتواند همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد.

تیم ذوب آهن را چطور ارزیابی می کنید؟

ذوب آهن در این فصل با محمد ربیعی توانسته نتایج خوبی را کسب کند و حتی این تیم تا رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر هم صعود کرد. استقلال باید خیلی حواسش را جمع کند تا در این دیدار غافلگیر نشود.

بلانکو هم پایش به گلزنی باز شد؟

بلانکو مهاجم توانمندی است و مطمئن هستم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هم می تواند بهتر از این عمل کند. البته استقلال مهاجمان خیلی خوبی دارد .

درباره شایعه کسر امتیازات استقلال بابت قراردادها چه نظری دارید؟

فکر نمی کنم چنین چیزی صحت داشته باشد زیرا استقلال تا همین چند هفته پیش به خاطر همین سقف قرارداد نمی توانست قرارداد بلانکو را ثبت کند و یا همین حالا هنوز مشکل حضور هاشمی نسب و سوسما روی نیمکت حل نشده است.

درباره عملکرد تیم‌ملی نوجوانان در جام جهانی چه نظری دارید؟

تیم ملی عملکرد خوبی داشت و نتایج خوبی را هم کسب کزد. به عبدی و تیمش خسته نباشید می گویم و به اعتقاد من نباید این تیم را رها گرد و باید همچنان از آنها حمایت کرد زیرا در آینده اسکلت تیم ملی جوانان را تشکیل خواهند داد. این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و باید از آنها محافظت شود.

درباره تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان چه نظری دارید؟

تیم‌ ملی می توانست مقابل ازبکستان به برتری برسد و برای دقایقی تمرکزش را از دست دادو بازی به تساوی رسید. البته به نظرم تیم ملی از این گروه به راحتی صعود خواهد کرد و باید از همین حالا برای مرحله بعد برنامه ریزی کند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها