چرا حریف ما باید تا دربی سه بازی میزبان باشد و استقلال سه بازی مهمان؟
95939
سامره: سهیل مهدی بدون اطلاع و خودسر بازی پرسپولیس – نساجی را لغو کرده!
02 آذر 1402 14:32
همزمان با صدرنشینی استقلال و فاصله گرفتن تیم جواد نکونام با دیگر رقبای مدعی، هر روز تنور مسابقات لیگ برتر امسال با همه قطع و وصل هایی که بین آن به خاطر بازی های تیم ملی و حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا انجام می گیرد به روزهای جذاب خودش نزدیک و نزدیک تر می شود.

روزنامه گل

همزمان با صدرنشینی استقلال و فاصله گرفتن تیم جواد نکونام با دیگر رقبای مدعی، هر روز تنور مسابقات لیگ برتر امسال با همه قطع و وصل هایی که بین آن به خاطر بازی های تیم ملی و حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا انجام می گیرد به روزهای جذاب خودش نزدیک و نزدیک تر می شود. در این زمینه و با این رویکرد، فصل آذر که قرار است شهرآورد پایتخت بین استقلال و پرسپولیس بدون شک یک تقابل دیدنی تر از قبل خواهد بود.

با این حال گویا باشگاه استقلال به روز برگزاری بازی تیمش برابر حریف قدیمی خودش یعنی پرسپولیس اعتراض دارد و خواهان تغییر زمان این بازی از 23 آذر، به روز دیگری است. جایی که باشگاه استقلال معتقد است با این برنامه ریزی حریف سنتی آنها در زمان رویارویی با این تیم در ورزشگاه آزادی، از امتیاز میزبانی در سه بازی پیاپی بهره خواهد برد و آنها مدام باید از این شهر به آن شهر به تقابل به رقبا بروند.

این سریال پشت هم میزبانی ها در حالی برای پرسپولیس به زعم ادعای استقلالی ها شکل گرفته که آنها در بازی با نساجی که لغو شده میزبان بودند و بعد از آن تقابل با هوادار را در خانه دارند و سپس در یک بازی خانگی دیگر در نقش میزبان برابر آبی های پایتخت صف آرایی خواهند کرد.

حالا این اتفاق در حالی برای پرسپولیس رقم می خورد که استقلالی ها در همین مدت باید در اصفهان مهمان ذوب آهن باشند و سپس در اهواز به مصاف فولاد بروند و بعد از آن در آزادی مقابل پرسپولیسی قرار بگیرند که در این بازی خانگی رقیب سرخپوش آنها قرار است میزبان آنها باشد.

در همین خصوص علی سامره، سرپرست استقلال در واکنش به این مساله در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه گل گفت: ما به این مساله کاملا واقف هستیم اما باید عدالت برقرار شود. در همین خصوص حتی نامه ای هم به سازمان لیگ زدیم که چرا تا دربی استقلال باید سه بازی مهمان و پرسپولیس در خانه مهمان باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه گفت: به همین خاطر با دستور آقای خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال به سازمان لیگ رفتم تا در این خصوص با آقای بهاروند و کشوری جویای این مساله باشیم. جالب اینکه بعد از مطرح کردن این مسائل برای مسئولان سازمان لیگ، آنها گویا از لغو بازی پرسپولیس و نساجی بی اطلاع بودند.

وی افزود: همانجا بود که فهمیدیم که گویا آقای سهیل مهدی خودش به شکل خودسر و بدون هماهنگی این تصمیم را گرفته و نسبت به لغو بازی پرسپولیس و نساجی اقدام کرده است. این واقعا جالب است که بازی پرسپولیس و نساجی لغو می شود اما برای دیگر نماینده کشورمان در آسیا یعنی سپاهان این مساله رخ نداده و باید بازی خودش را برگزار کند.

علی سامره ضمن انتقاد جدی از برنامه ریزی سازمان لیگ برای مسابقات این فصل لیگ برتر، گفته است: هیچ جای دنیا شما نمی توانید چنین برنامه ریزی پیدا کنید که یک تیم سه بازی پشت سر هم مهمان باشد؛

او افزود: ما تنها از سازمان لیگ خواستیم به منظور برقراری عدالت، بازی عقب افتاده هفته پنجم را بعد از برگزاری بازیهای هفته سیزدهم برگزار نمایند که سهیل مهدی با این درخواست بدون دلیل موجه مخالفت کرده است.

علی سامره در پایان از آقای تاج رییس فدراسیون خواسته است تا به این موضوع ورود نماید تا عدالت در برنامه ریزی بازی ها برقرار گردد:متاسفانه هواداران استقلال ذهنیت مثبتی نسبت به آقای سهیل مهدی بابت اتفاقات روی داده در فصول گذشته ندارند و نسبت به برنامه ریزی بازی داربی ذهنیت منفی دارند ، بنابراین از آقای تاج رییس محترم فدراسیون فوتبال درخواست عاجزانه دارم تا به منظور برقراری عدالت در برنامه ریزی مسابقات به این مسئله ورود جدی نمایند و مشکلات برنامه ریزی که به نفع یک تیم خاص انجام پذیرفته است را مرتفع نمایند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها