طارمی دو سال پیش در حضور بیرانوند، بازوبند را بسته بود
95938
آیا اولین کاپیتانی سردار از ابتدای بازی به مذاق مهدی خوش نیامده؟/معمای پس زدن کاپیتانی
02 آذر 1402 10:27
در دقیقه 75 دیدار ایران و ازبکستان بود که قلعه‌نویی تصمیم گرفت سردار آزمون را از زمین بازی بیرون کشیده و مهرداد محمدی را جانشین او کند.

روزنامه گل

در دقیقه 75 دیدار ایران و ازبکستان بود که قلعه‌نویی تصمیم گرفت سردار آزمون را از زمین بازی بیرون کشیده و مهرداد محمدی را جانشین او کند. سردار که در غیاب احسان حاج‌صفی و علیرضا جهانبخش بازوبند کاپیتانی را بر دست بسته بود، هنگام خروج از زمین، آن را به یکی از بازیکنان تیم ملی داد تا به طارمی برساند، اما نهایتا بازوبند روی دست سعید عزت‌اللهی دیده شد.

برخی رسانه‌ها نوشته‌اند دلیل خودداری طارمی از بستن بازوبند این بوده که او اعتقاد داشته است باید علیرضا بیرانوند به عنوان کاپیتان تیم ملی بازوبند را بر بازو ببندد؛ اتفاقی که بالاخره رخ داد و سنگربان تیم ملی در دقایق پایانی بازوبند را بست.

نکته عجیب داستان اما اینجاست که طارمی قبلا در حضور بیرانوند بازوبند را بسته بود و این، موضوع را پیچیده می‌کند. داستان به دقایق پایانی بازی ایران و عراق در انتخابی جام‌جهانی در روز 25 خرداد 1400 برمی‌گردد؛ جایی که بعد از خروج احسان حاج‌صفی و سردار آزمون از زمین و در حالی که بیرانوند درون دروازه قرار داشت، طارمی تا پایان بازی بازوبند کاپیتانی را به دست بست. بنابراین دلیل پس زدن بازوبند در مسابقه با ازبکستان نمی‌توانسته حضور بیرانوند باشد. برخی عقیده دارند شاید هم این که سردار آزمون برای اولین بار در این بازی از ابتدای مسابقه بازوبند را بست، خیلی به مذاق طارمی خوش نیامده است!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها